۵۰ نیروی خدماتی یزدی به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند
کد خبر: 4164553
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

۵۰ نیروی خدماتی یزدی به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: تعدادی خودرو سنگین و نیمه‌سنگین و خودروهای امدادی و خدماتی و همچنین ۵۰ نفر از نیروهای خدماتی به صورت شیفتی در مرز چذابه به زائران امام حسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

فاطمه زارع، شورای اسلامی شهر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، فاطمه زارع، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد، امروز، یکم شهریورماه در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: خط قرمز شیعه، اهل بیت(ع) است و اربعین نیز یکی از راه‌های مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان نظام و انقلاب است .

وی ادامه داد: راهپیمایی اربعین از بزرگترین اجتماعات بزرگ دنیا است که با سابقه‌ای چند صد ساله و با حضور خودجوش مردم از سراسر دنیا و به ویژه از میهن اسلامی ما ایران برگزار می‌شود. زائران کشورهای مختلف در این راهپیمایی شرکت می‌کنند و لذا تدارکات عظیمی نیز صورت می‌گیرد و مردم در قالب موکب‌ها حضور پر رنگ در راهپیمایی اربعین دارند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: توفیق خدمت‌رسانی به زائران اربعین شامل حال شهرداری یزد نیز شده و چون محدوده خدمات‌رسانی به زائران در مرز چذابه مشخص شد لذا تعدادی خودرو سنگین و نیمه سنگین و خودرو جمع آوری زباله و خودروهای امدادی نیز در این مرز مستقر شده است.

وی افزود: از اول محرم امسال فعالیت‌های ویژه‌ای برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن سوگواره عاشورایی در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد و ۹۰۰ نفر از پاکبانان برای معابری که منتهی به تکایا و حسینیه‌ها می‌شد، خدمت‌رسانی کردند. پاکبانان به‌صورت ویژه و شبانه‌روزی برای حفظ آراستگی شهر تلاش کردند و در کنار دیگر نیروهای خدمات‌رسان در راه خدمتگذاری عزاداران حسینی گام برداشتند.

زارع اظهار کرد: از نظرات همه شهروندان برای هر چه بهتر شدن خدمات‌رسانی در قسمت‌های مختلف شهرداری استقبال می‌شود و همچنین از عزاداران و هیئت‌های عزاداری نیز تقاضا داریم با نیروهای خدوم شهرداری و پاکبانان کماکان همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha