دوره تربیت ممتحن حفظ عمومی قرآن در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4164640
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

دوره تربیت ممتحن حفظ عمومی قرآن در اردبیل برگزار شد

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: در راستای استفاده از نیروهای مجرب در آزمون‌های حفظ قرآن کریم، دوره تربیت ممتحن حفظ عمومی قرآن در اردبیل برگزار شد.

برگزاری دوره تربیت ممتحن حفظ عمومی قرآنبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد مقدسی‌اقدم، کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل، دوم شهریور ماه، با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های آموزشی قرآن در رشته‌های مختلف گفت: در راستای استفاده از نیروهای مجرب در آزمون‌های حفظ قرآن کریم، طبق مصوبه ستاد راهبردی طرح ملی حفظ قرآن، دوره تربیت ممتحن حفظ عمومی قرآن در اردبیل برگزار شد.

وی افزود: در این دوره که به‌مدت 16 ساعت آموزشی در 2 روز برگزار شد، 25 نفر از فعالان و مربیان قرآن دوره تربیت ممتحن را گذرانده و برای حضور در آزمون‌های رشته‌های 1، 2، 3، 5، 7، 10، 15، 20، 25 و 30 جزء آمادگی لازم را کسب کرده و حافظان متقاضی در این رشته‌ها و نیز بخش فصاحت و درک معنای آیات قرآن را ارزیابی می‌کنند.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: دبیرخانه این طرح، سازمان دارالقرآن‌الکریم و در استان‌ها ادارات کل تبلیغات اسلامی می‌باشد.

گفتنی است، این دوره آموزشی با حضور 25 نفر و با تدریس حافظ کل قرآن محمد مقدسی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.​​​​​​

انتهای پیام
captcha