جهاددانشگاهی سمنان دستگاه برتر استان در توسعه دانش‌بنیان شد
کد خبر: 4164847
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

جهاددانشگاهی سمنان دستگاه برتر استان در توسعه دانش‌بنیان شد

جهاددانشگاهی سمنان در بین دستگاه‌های برتر هجدهمین جشنواره شهیدرجایی این استان به‌عنوان دستگاه برتر در توسعه دانش‌بنیان معرفی و از رئیس جهاددانشگاهی استان تقدیر شد.

کسب رتبه برتر جهاددانشگاهی سمنان در توسعه دانش‌بنیانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، این نهاد در بین دستگاه‌های برتر هجدهمین جشنواره شهیدرجایی استان سمنان به‌عنوان دستگاه برتر در توسعه دانش‌بنیان معرفی و از رئیس جهاددانشگاهی استان تقدیر شد.

همزمان با اولین روز از هفته دولت، در مراسمی که دوم شهریورماه با حضور استاندار سمنان، معاونان استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و امنیتی استان، از رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان به‌عنوان دستگاه برتر استان در هجدهمین جشنواره شهید رجایی استان تجلیل شد.

همچنین در هجدهمین جشنواره شهید رجایی استان که همه ساله در هفته دولت برگزار می‌شود، بیش از ۲۰ دستگاه برتر استان در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف معرفی و از مدیران آنها تجلیل شد.

یادآور می‌شود، محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در این مراسم با اهدای تندیس جشنواره و لوح یادبود به علی منصفی‌راد، رئیس جهاددانشگاهی استان، از فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد در بخش توسعه دانش‌بنیان تقدیر کرد.

در متن این لوح آمده است: خدمت به مردم شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی الهی، نعمتی سترگ، و میراثی ماندگار است که امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای والامقام با تجلی ارزش‌های بزرگ دینی و انقلابی به یادگار نهاده‌اند.

استاندار سمنان در بخش دیگری از این لوح آورده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی‌های ستاد جشنواره شهید رجایی استان، عنوان اقدام برجسته در توسعه دانش‌بنیان شده‌اید، از زحمات و تلاش‌های ارزنده جنابعالی و تمام کارکنان خدوم آن دستگاه در کوشش برای اعتلای کشور، اهتمام بر تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری با اهتمام به سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مردمی حجت‌الاسلام رئیسی قدردانی می‌نماییم.

انتهای پیام
captcha