پیوستن ایران به بریکس فرصتی برای توسعه پایدار اقتصادی است
کد خبر: 4164861
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
امام جمعه مهاباد:

پیوستن ایران به بریکس فرصتی برای توسعه پایدار اقتصادی است

ماموستا عبدالسلام امامی گفت: پیوستن جمهوری اسلامی ایران به گروه بریکس یک فرصت بسیار مناسبی برای توسعه پایدار اقتصادی به‌ویژه در منطقه مرزی ما خواهد بود.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام ‌جمعه مهاباد، سوم شهریورماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه عضویت در گروه بریکس با همت قابل توجه دولت به دست آمده است، گفت: این امر فرصتی مناسب برای گشایش اقتصادی و رونق تجارت در عرصه جهانی است.

وی افزود: پیوستن جمهوری اسلامی ایران به گروه بریکس یک فرصت بسیار مناسبی برای توسعه پایدار اقتصادی به‌ویژه در منطقه مرزی ما خواهد بود، جایگاه و موقعیت جغرافیایی و سیاسی کشور این امکان را می‌دهد که نقش بزرگی در تجارت جهانی و برقراری امنیت و صلح بین‌المللی ایفا کند.

امام ‌جمعه مهاباد بر وحدت و همبستگی بین کشورهای اسلامی تأکید کرد و گفت: در دورانی که دشمنان با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای سعی بر تفرقه و ایجاد دشمنی بین ملت‌های مسلمان دارند، اتحاد یک امر ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

ماموستا امامی با گرامیداشت هفته دولت، اضافه کرد: بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان طرح‌های عمرانی و خدماتی طی این هفته در استان در راستای خدمات‌دهی بیشتر به هموطنان افتتاح خواهد شد که جای قدردانی و خرسندی دارد.

وی در ادامه بر ضرورت استقبال از زائران اربعین حسینی تأکید کرد و ادامه داد: آذربایجان‌غربی پذیرای بخش عمده‌ای از زائران اربعین است و برادران اهل سنت به مانند سال گذشته بهترین پذیرایی و همراهی را خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha