دانش‌آموزان کرمانی رتبه‌های برتر مسابقات قرآن را کسب کردند
کد خبر: 4165060
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

دانش‌آموزان کرمانی رتبه‌های برتر مسابقات قرآن را کسب کردند

دانش آموزان دختر کرمانی در مسابقات پژوهشی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور خوش درخشیدند و موفق به کسب ۴ رتبه برتر شدند.

دانش‌آموزان کرمانی برگزیده مسابقات قرآنبه گزارش ایکنا از کرمان، دانش‌آموزان دختر کرمانی در چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور خوش درخشیدند و موفق به کسب رتبه‌های برتر در رشته‌های تفسیر، گفتمان مهدوی و احکام شدند.

در این دوره از مسابقات دانش‌آموز مبینا خالداری از شهرستان کوهبنان موفق به کسب رتبه اول کشوری در رشته تفسیر قرآن شد. زینب حیدری و فاطمه بهادر از دانش‌آموزان مدارس آموزش‌وپرورش ناحیه یک کرمان نیز رتبه سوم کشوری این دوره از مسابقات را در رشته گفتمان مهدوی به دست آوردند.

زینب جاهدی از شهرستان سیرجان نیز موفق به کسب رتبه چهارم کشوری چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در رشته احکام شد.

چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر سراسر کشور از ۳۱ مرداد‌ماه تا ۳ شهریورماه امسال در بخش پژوهشی در رشته‌های احکام، نماز، انشای نماز، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر و گفتمان مهدوی به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

گفتنی است، چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش پسران نیز از ۲۷ تا ۳۱ مردادماه برگزار شد و امیرمحمد قربانی و محمدمهدی محمدی از دانش‌آموزان شهرستان کوهبنان نیز موفق به کسب رتبه سوم این دوره از مسابقات در رشته نهج‌البلاغه شدند.

انتهای پیام
captcha