افتتاح 125 پروژه در هفته دولت در سنندج
کد خبر: 4165139
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶

افتتاح 125 پروژه در هفته دولت در سنندج

فرماندار سنندج به فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته دولت در سطح شهر سنندج اشاره کرد و گفت: در هفته دولت ۱۲5 پروژه با اعتبار ۲۲۱ میلیارد تومان در سطح شهر سنندج افتتاح خواهد شد.

حسن عسکری، فرماندار شهرستان سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرماندار شهرستان سنندج امروز، چهارم شهریور در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: دولت سیزدهم مردم محوری و مردم باوری را در اولویت خود قرار داده است چراکه معقتد است تمام مشکلات را با حضور مردم می‌توان به درستی مدیریت کرد.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این است که مردمی بودن دولت کمرنگ نشود، افزود: در این راستا تلاش کردیم تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم حتی در دورترین نقاط قرار گرفته و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

فرماندار سنندج با تأکید بر اینکه در طول دوران پذیرش مسئولیت همواره ارتباط خود را با اقشار مختلف مردم حفظ کردیم، افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در خدمت مردم باشیم و ادارات هم همراهی خوبی با ما داشته‌اند.

وی به فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته دولت در سطح شهر سنندج اشاره کرد و گفت: در هفته دولت ۱۲5 پروژه با اعتبار ۲۲۱ میلیارد تومان در سطح شهر سنندج افتتاح خواهد شد.

عسکری افزود: این طرح‌ها در بخش‌های آبخیزداری، کشاورزی، آموزشی، خدمات زیربنایی، طرح‌های آبرسانی، اجرای طرح‌های حمایتی مسکن محرومان، صنایع دستی، ورزشی، طرح هادی، بازسازی ساختمان اداری بودند.

وی در ادامه با شاره به بحث مسکن ملی ادامه داد: سهیمیه ابلاغی شهرستان سنندج  در طرح مسکن ملی ۱2 هزار و ۸۹۱ نفر برای چهار سال بوده است که تاکنون ۶۹ هزار و ۶۳۴ نفر ثبت نام کرده‌اند و ۳۰ هزار و ۴۷۸ نفر تایید نهایی شده‌اند.

فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به اینکه ساخت سه هزار و ۶۱۱ واحد مسکن ملی شروع شده است، گفت: برای بقیه متقاضیان ۳۲ هکتار زمین در جاده ساحلی در نظر گرفته شده که کارهای آماده سازی آن در حال انجام می‌شود و مراحل پایانی تخصیص ۱۳۰ هکتار زمین نیز در شهرک وحدت در حال انجام است.

وی به در نظر گرفته شدن ۴۰۰ هکتار برای الحاق به سنندج جهت ساخت مسکن ملی اشاره کرد و گفت: تلاش ما اجرای سریعتر طرح مسکن ملی است که با الحاق ای زمین‌ها به سنندج موج عظیمی را در آینده در بحث مسکن ملی سنندج ایجاد خواهد کرد.

عسکری با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، سهم اشتغالزایی شهرستان سنندج در سال جاری چهار هزار و ۷۵۱ نفر بوده که هزار و ۸۸۲ نفر آن یعنی ۴۰ درصد محقق شده است، افزود: مبلغ ابلاغی تسهیلات اشتغال سه هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال بوده که ۲ هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال آن جذب شده است.

وی به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: در بخش پیش ثبت‌نام کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی  ۲۶۸ نفر شرکت کردند که ۳۳ نفر از این تعداد بانوان هستند و این امر نویدبخش انتخابات پرشوری در استان خواهد بود.

فرماندار سنندج در پایان یادآور شد: در چهار مؤلفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت رسانه‌ها می‌توانند ورود کنند تا انتخابات در امنیت کامل  برگزار شود.

انتهای پیام
captcha