جشنواره ادبی و هنری نماز «فجر تا فجر» هنرمندان فارس را فرا خواند
کد خبر: 4165509
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

جشنواره ادبی و هنری نماز «فجر تا فجر» هنرمندان فارس را فرا خواند

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس با بیان اینکه فراخوان دومین جشنواره سراسری ادبی و هنری نماز «فجر تا فجر» اعلام شده است و تا 21 آذرماه مهلت ثبت‌نام وجود دارد، از عموم فرهنگ‌وران، نویسندگان و هنرمندان استان فارس جهت شرکت در این جشنواره دعوت به عمل آورد.

فراخوان دومین جشنواره سراسری ادبی و هنری نماز «فجر تا فجر»حجت‌الاسلام والمسلمین علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در گفت‌‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه فراخوان دومین جشنواره سراسری ادبی و هنری نماز «فجر تا فجر» اعلام شده است، افزود: اهالی فرهنگ و هنر، فرهنگیان، مربیان و کلیه آگاهان به معارف دینی در حوزه کودک و نوجوان می‌توانند در  این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های رمان بلند نوجوانان، مجموعه داستان‌های کوتاه کودک و نوجوان، نمایشنامه نویسی، فیلم نامه نویسی و پویانمایی (اقتباسی) را از طریق noor.namaz.ir به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. 

سقاچی تصریح کرد: مهلت ثبت نام از تاریخ ۲۱ مرداد لغایت ۲۱ آذر سال ۱۴۰۲ بوده و در ۵ بهمن ماه مصادف با میلاد با سعادت امام علی(ع) اختتامیه جشنواره با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۶۰۳۷۵۰۶ سامانه پیامک: ۱۰۰۰۰۱۷ پایگاه اطلاع رسانی namaz.ir و کانال‌های جشنواره @noor_namaz با دبیرخانه جشنواره در ارتباط باشند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در پایان از عموم فرهنگ‌وران، نویسندگان و هنرمندان استان فارس جهت شرکت در این جشنواره فرهنگی و ادبی دعوت به عمل آورد. 

انتهای پیام
captcha