گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر در شهرستان‌های لرستان
کد خبر: 4165549
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر در شهرستان‌های لرستان

سرپرست شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان زمان مراسم گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر در شهرستان‌های این استان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، سرپرست شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، امروز، ششم شهریورماه در سخنانی گفت: مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر چهارشنبه، هشتم تیرماه، ساعت 10 همزمان با سالروز شهادت این شهدای گرانقدر، در حوزه علمیه کمالیه شهرستان خرم‎آباد برگزار می‏‌شود.

وی با بیان اینکه سخنرانان این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد و فرهاد زیویار، استاندار لرستان هستند، افزود: در شهرستان دورود نیز این مراسم چهارشنبه، هشتم شهریورماه، ساعت 11 در مسجد امیرالمؤمنین(ع) با سخنرانی امام جمعه این شهرستان برگزار می‏‌شود.

غلامی ادامه داد: همچنین این مراسم روز چهارشنبه، هشتم شهریورماه در شهرستان الیگودرز بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن‌ عسگری(ع) با سخنرانی امام جمعه این شهرستان، در کوهدشت، ساعت 11:30 در مسجد صاحب‌الزمان(عج)، در رومشکان، ساعت 11 در مسجد امیرالمؤمنین(ع) و در پلدختر ساعت 9 در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‎‏شود که سخنرانان این مراسم در این شهرها نیز ائمه جمعه هستند.

سرپرست شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان یادآور شد: در سایر شهرستان‌های استان لرستان نیز مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر طی هفته دولت برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha