شهدا الگوی مسئولان در خدمت به مردم هستند
کد خبر: 4165632
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

شهدا الگوی مسئولان در خدمت به مردم هستند

وزیر کشور با بیان اینکه یکی از کارکردهای هفته دولت این است مدیران یادشان باشد مسئولیت که دارند، گفت: الگوی ما در دولت شهدا هستند و باید به راه آنها که راه انقلاب، امام و رهبری است، تمسک جوییم.

احمد وحیدی وزیر کشوربه گزارش ایکنا از کرمان، احمد وحیدی، وزیر کشور عصر امروز، ششم شهریورماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی راه اربعین را برای ما باز کرد، گفت: اگر مجاهدت‌های این مرد بزرگ نبود و داعش را از این خاک(عراق) بیرون نکرده بود، امروز این راه باز نبود.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: این دو شهید الگوهای تمام عیار اخلاص، صداقت، کار برای مردم، عدالت پروری و آرمان‌خواهی بودند. این ویژگی‌ها از این شهدا که مدت کمی مسئولیت داشتند، الگو‌های برجسته‌ای ساخت که به‌عنوان یک جریان جاری و جاوید باقی مانده‌اند.

وحیدی با بیان اینکه مدیران باید از این شهیدان رجایی و باهنر بگیرند، ادامه داد: یکی از کارکردهای هفته دولت این است که ما مدیران یادمان باشد مسئولیت داریم، الگوی ما در دولت این شهدا هستند و باید به راه آنها که راه انقلاب، امام و رهبری است، تمسک جوییم.

وی با اشاره به استقبال مردم از رئیس جمهور در سفرهای استانی، تصریح کرد: مردم زمانی که صداقت ببینند، با وجود مشکلات پای کار هستند و دلیل استقبال مردم از رئیس‌جمهور این است که رئیس‌جمهور بین مردم و با مردم است و تمام وقت خود را صرف مشکلات می‌کند. ما نیز در دستگاه‌های اجرایی باید اینگونه باشیم.

وحیدی با اشاره به تبلیغات دشمن علیه نظام اسلامی، اظهار کرد: در دولت اسلامی ارزش‌ها و رضایت مردم اصل است. در هفته دولت تنها در استان کرمان ۲۷ و نیم هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح می‌شود اما با وجود همه این کارها، دشمن می‌خواهد مردم را نا امید کند لذا یکی دیگر از کارهای هفته دولت این است امید را به مردم نشان دهیم.

وزیر کشور سرعت پیشرفت و رشد کشور را خوب دانست و با بیان اینکه عضویت ایران در بریکس قدرت کشور را نشان داد، افزود: در هفته دولت اقدامات و تلاش‌ها باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه ممکن است در مواردی مانند تورم مشکل داشته باشیم اما همه شاخص‌های ملی با تورم شناخته نمی‌شوند، به ظرفیت‌های بسیار استان کرمان اشاره کرد و گفت: باید با حرکت و تلاش بیشتر، استفاده از ظرفیت‌ها را افزایش دهیم.

وحیدی در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات، اظهار کرد: نقطه اوج، مشارکت مردم است و باید زمینه را فراهم کنیم تا مردم مشارکت حداکثری داشته باشند و باید تلاش کنیم مشکلات برطرف شود. نباید فرصت مهم امسال را برای قدرتنمایی بزرگ دیگر در مقابل دشمن از دست بدهیم.

 

انتهای پیام
captcha