21 آذرماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره «فجر تا فجر» در البرز
کد خبر: 4165688
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

21 آذرماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره «فجر تا فجر» در البرز

رئیس ستاد اقامه نماز البرز گفت: فراخوان دومین جشنواره سراسری ادبی و هنری نماز «فجر تا فجر» همزمان با سراسر کشور در این استان اعلام شده است و علاقه‌مندان تا ۲۱ آذرماه سال جاری مهلت ثبت‌نام دارند.

حجت الاسلام ابوالفضل مرادی، رئیس ستاد اقامه نماز البرز

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل مرادی، رئیس ستاد اقامه نماز البرز در گفت‌‌وگو با ایکنا از البرز، با بیان اینکه فراخوان دومین جشنواره سراسری ادبی و هنری نماز «فجر تا فجر» همزمان با سراسر کشور در البرز اعلام شده است، گفت: مهلت ثبت‌نام از ۲۱ مرداد تا ۲۱ آذر سال ۱۴۰۲ است.

وی با اشاره به اینکه در پنجم بهمن‌ماه سال جاری مصادف با میلاد باسعادت امام علی(ع) اختتامیه جشنواره با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های رمان بلند نوجوانان، مجموعه داستان‌های کوتاه کودک و نوجوان، نمایشنامه‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی و پویانمایی(اقتباسی) از طریق noor.namaz.ir به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

این مسئول بیان کرد: همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق شماره ۰۲۱۸۶۰۳۷۵۰۶، سامانه پیامک ۱۰۰۰۰۱۷، پایگاه اطلاع‌رسانی namaz.ir و کانال‌های جشنواره @noor_namaz با دبیرخانه جشنواره در ارتباط باشند.

مرادی در پایان از عموم نویسندگان و هنرمندان البرزی جهت شرکت در این جشنواره فرهنگی و ادبی دعوت به‌عمل آورد و گفت: امیدواریم هنرمندان استان در این جشنواره حضور پررنگی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha