اجرای 250 برنامه طی هفته دولت در پایگاه‌های بسیج ادارات البرز
کد خبر: 4165694
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

اجرای 250 برنامه طی هفته دولت در پایگاه‌های بسیج ادارات البرز

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز از اجرای بیش از 250 برنامه با محوریت سازمان، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان طی هفته دولت خبر داد.

خانبابایی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز

علی خانبابایی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به فرارسیدن هفته دولت گفت: امام خمینی(ره) زمانی که مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور بودند و گزارش عملکرد خود را به همراه هیئت دولت به امام راحل ارائه دادند، امام خمینی(ره) فرمودند: «گزارش کار خود را در اختیار مردم بگذارید تا مردم در جریان زحمات و تلاش شما قرار گیرند.»؛ هفته دولت فرصتی برای دولتمردان و مسئولان نظام است که عملکرد سالیانه خود را در زمینه‌های مختلف و تخصصی به مردم معرفی کنند. 

وی افزود: این فرصت چند خاصیت دارد؛ در وهله اول میزان اطلاعات مردم را نسبت به عملکرد دولتمردان افزایش می‌دهد. همچنین میزان خودکفایی کشور در عرصه‌های مختلف به مردم معرفی می‌شود و از همه مهم‌تر اینکه دشمنان ایران اسلامی را مأیوس می‌کند و به آنان می‌فهماند که ایران در شرایط تحریمی معطل نمانده و رشد کرده است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز در ادامه از اجرای 250 برنامه به‌مناسبت هفته دولت با محوریت سازمان، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با شعار محوری نقش‌آفرینی بسیج ادارات و کارمندان در کمک به تحقق دولت اسلامی و در راستای کارآمدسازی نظام اداری در حال برگزاری است.

خانبابایی بیان کرد: گلباران قبور مطهر شهدا در سراسر استان، اردوی راهیان پیشرفت، برگزاری میزهای خدمت عمومی و تخصصی، رزمایش اعزام گروه‌های جهادی دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری مراسم یادواره شهدا و برگزاری نشست‌های جهاد تبیین از جمله این برنامه‌ها هستند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان البرز همچنین ویزیت رایگان و اعزام تیم‌های پزشکی، ارائه خدمات کمک‌های مؤمنانه، واکسیناسیون دام و طیور، برگزاری طرح شهید رجایی(تهیه و توزیع یخچال بین نیازمندان)، ارائه مشاوره رایگان حقوقی و قضایی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر اقدامات اجرایی قشر بسیج کارمندی استان در هفته دولت برشمرد.

انتهای پیام
captcha