اخلاص در عمل راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر است
کد خبر: 4165899
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

اخلاص در عمل راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر است

استاندار کرمان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر به دلیل اخلاص در عمل ستاره‌ای شدند که دولتمردان با نگاه به آنها راه را پیدا می‌کنند، گفت: مجموع عمر دولت این شهدا بسیار کوتاه بود اما به دلیل اخلاص در عمل در تاریخ ماندگار شدند.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، ویژه‌برنامه «مردان آسمانی»، گرامیداشت سالروز شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، با حضور استاندار کرمان، رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان امروز، هشتم شهریورماه در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این مراسم با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر به دلیل اخلاص در عمل ستاره‌ای شدند که دولتمردان با نگاه به آنها راه را پیدا می‌کنند، گفت: مجموع عمر دولت این شهدا بسیار کوتاه بود اما به دلیل اخلاص در عمل در تاریخ ماندگار شدند.

وی هفته دولت را فرصتی برای ارائه گزارش به مردم به عنوان ولی‌نعمتان دانست و اظهار کرد: بخش عمده این تلاش‌ها ممکن است در منظر مردم نباشد. مانند تلاش‌هایی که در حوزه، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیت به‌صورت شبانه‌روزی و پنهانی انجام می‌شود. مانند کاری که سربازان گمنام امام زمان(عج) در کرمان انجام دادند و بلای بزرگی که از کشور رفع شد.

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه مردم باید اقدامات انجام شده را بدانند و دستاوردهای دولت باید با اقداماتی همچون برپایی نمایشگاه‌ها به مردم گفته شود، تصریح کرد: بهتر شدن معیشت نیازمند فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری است. همه باید فارغ از نگاه‌های مختلف کمک کرده، ظرفیت‌های استان را فعال کرده و موانع سرمایه‌گذاری را رفع کرد.

فداکار بهتر شدن فضای کسب و کار استان، کاهش تورم، کسب رتبه اول در سرمایه‌گذاری خارجی، کاهش نرخ بیداری و... را نتیجه نگاه هماهنگ مسئولان استان برشمرد و گفت: از تمام مدیران استان که در یک سال گذشته تلاش کردند و افتخار آفریدند تشکر می‌کنم و امیدواریم توفیق داشته باشیم تا وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha