توصیه‌های شهید سلیمانی به کارگزاران نظام اسلامی
کد خبر: 4166064
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

توصیه‌های شهید سلیمانی به کارگزاران نظام اسلامی

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با استناد به وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خطاب به مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی، گفت: این شهید بزرگوار قائل است که وظیفه مسئولان، اول اعتقاد عملی به ولایت فقیه است یعنی آنکه با جان دل به توصیه و تذکرات ولی‌فقیه به‌عنوان طبیب حقیقی، شرعی و علمی و عملی عمل کنیم.

علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم ع

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) امروز هشتم شهریورماه در مراسم بزرگداشت سالگرد شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت با تجلیل از تلاش‌های خدمتگزاران دولت در جهت رفع مشکلات مردم، اظهار کرد: شاخصه ماندگار شدن شهید رجایی مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌نوازی بود و همه اذعان دارند که روحیه و کار جهادی در این شهید والامقام مشهود بود.

وی با طرح این پرسش که فرق روحیه جهادی با روحیه غیرجهادی چیست؟ ادامه داد: فاصله یک فرد جهادی و غیرجهادی در عمل به تکلیف و تکلیف‌گرایی است، لذا هر فردی در هر جایگاه و مسئولیت باید وظیفه شرعی و قانونی خود را به درستی انجام دهد. برخی‌ها هم اضافه بر مسئولیت خود، تلاش‌های ارزنده‌ای دارند که جای خود دارد.

اکبری بیان کرد: خواسته همه مردم این است که هر مسئول در هر جایگاه و درجه‌ای نسبت به وظایفش خود را مکلف بداند و از کار مردم گره‌گشایی کند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با اشاره به فتنه و آشوب‌های سال گذشته، توضیح داد: دشمنان همچنان هستند و دارند تلاش می‌کنند تا امسال نیز این فتنه را حتی زودتر از سالگرد فتنه سال قبل آغاز کنند لذا به مسئولان و کارگزاران باید بگویم که در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند و بهانه‌ای دست بهانه‌جویان ندهند چرا که خسارت فتنه‌ها و بحران‌ها بسیار زیاد است.

اکبری با استناد به وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خطاب به مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی، گفت: این شهید بزرگوار قائل است که وظیفه مسئولان، اول اعتقاد عملی به ولایت فقیه است یعنی آنکه نصیحت او را بشنویم و با جان دل به توصیه‌ها و تذکرات او به‌عنوان طبیب حقیقی، شرعی و علمی و عملی عمل کنیم.

وی افزود: شهید سلیمانی معتقد بود کسی که می‌خواهد در جمهوری اسلامی مسئولیتی را احراز کند، شرط اساسی آن است که اعتقاد حقیقی و عمل به فرامین ولایت فقیه داشته باشد و وی به ولایت عملی مخصوص مسئولان قائل بود. 

فرمانده سپاه استان به کارگیری افراد پاکدست و معتقد و خدمتگزار به ملت را از دیگر موارد مطرح شده در وصیت‌نامه شهید سلیمانی خطاب به مسئولان عنوان کرد و گفت: این شهید والامقام دوری از فساد و تجملات و مقابله با آن را شیوه بایسته مسئولان می‌دانست.

اکبری با تأکید بر اینکه کار سپاه همواره مکمل کار دولت‌ها بوده است، بیان کرد: هر جا که کاری بر زمین ماند، سپاه هم همراه دولت بود و به‌ویژه سپاه و بسیج در کنار این دولت در قرارگاه‌های متعددی چون خاتم، امام حسن(ع)، قرارگاه آبادانی، سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی با تفاهم‌نامه‌های متعدد در استان‌ها خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام
captcha