مشارکت ۱۲۳ گروه جهادی در طرح شهید عجمیان خراسان‌ جنوبی
کد خبر: 4166082
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

مشارکت ۱۲۳ گروه جهادی در طرح شهید عجمیان خراسان‌ جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: ۱۲۳ گروه جهادی مناطق مرزی و محروم استان، در قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، برای زیباسازی و بهسازی مدارس استان در طرح شهید عجمیان ثبت نام کرده و مشارکت خواهند داشت.

سید علیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، سیدعلیرضا موسوی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، امروز ۸ شهریورماه در حاشیه آیین توزیع بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ قلم کالای مورد نیاز زیباسازی و رنگ‌آمیزی مدارس، به شهرستان‌ها و مناطق استان، گفت: در فاز دوم اجرای طرح شهید عجمیان، یک میلیارد و ۴۰۰ میلوین تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به انجام نیازسنجی ۴۰۰ مدرسه استان در سامانه اتناب، بیان کرد: در فاز اول طرح شهید عجمیان مبلغ ۶۹۵ میلیون تومان برای تعمیر و بازگشت میز و نیمکت شکسته مدارس به چرخه تعلیم و تربیت هزینه شده است.

مسئول قرارگاه قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در خراسان‌ جنوبی با اشاره به فعالیت ۱۲۳ گروه جهادی، اظهار کرد: اجرای طرح شهید عجمیان تا پایان سال جاری در سه فاز کف‌سازی محوطه مدارس، ترمیم و نوسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس و تجهیز و نوسازی سیستم روشنایی کلاس‌های درس انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha