یادواره شهدای کارمند در سلماس برگزار شد
کد خبر: 4166085
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴

یادواره شهدای کارمند در سلماس برگزار شد

یادواره شهدای کارمند با حضور خانواده شهدا و مسئولان در سلماس برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماسبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام مهدی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس، امروز هشت شهریور در یادواره شهدای کارمند که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن بیان اینکه در اواخر هفته دولت قرار گرفته‌ایم، بر لزوم بررسی تاریخ انقلاب تاکید کرد و گفت: سالروز گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را پشت‌سر گذاشته‌ایم.

وی ازثمرات و افتخارات انقلاب اسلامی، تربیت دولت‌مردان و مسئولانی  دانست که شهادت‌شان مبدأ تحولاتی عمیق در تاریخ کشورمان است، سپس گفت: تبیین خدمات ارزنده آنان به امت و میهن اسلامی ضروری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس خاطرنشان کرد: این ایام فرصتی است تا آحاد مردم به ویژه نسل جدید کشورمان با فضایل آن دو بزرگوار آشنا شوند؛ روحیه ساده‌زیستی، خدمت به مردم و تلاش خستگی‌ناپذیر در راه تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ویژگی‌های بارز شهید رجایی و شهید باهنر محسوب می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس خاطرنشان کرد: امروزه در نقطه حساسی قرار گرفته‌ایم، به‌طوری‌که مقام معظم رهبری، در تعبیری امیدآفرین، کشور را در نزدیکی قله پیروزی‌ها و توفیق‌ها ترسیم کردند، بنابراین دولت انقلابی با تکلیفی دوچندان و البته با کمک و حمایت مردم، باید در پی از میان برداشتن موانع رشد باشد.

رضایی در ارتباط با نقش دولت در ترمیم و تقویت اعتماد عمومی بیان کرد: شکی نیست که اولویت اصلی کشور مسئله اقتصاد است و ترمیم اقتصاد و بهبود سطح معیشت مردم می‌تواند موجب افزایش اعتماد عمومی شود، که در این ارتباط نیز تلاش گسترده‌ای شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: بنابراین حتی برای ترمیم وضعیت اقتصادی و برقراری آرامش اقتصادی، دولت باید در جهت تقویت اعتماد عمومی نسبت به خود حساس باشد و در عمل اثبات کند همیشه در کنارمردم قرار دارد و به قول و عمل خود وفادار باشد.

انتهای پیام
captcha