اتصال۹۶.۲ درصد روستاهای خراسان رضوی به شبکه گاز کشور
کد خبر: 4166102
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

اتصال۹۶.۲ درصد روستاهای خراسان رضوی به شبکه گاز کشور

همزمان با هفته دولت طرح گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی و قلندرآباد شهرستان فریمان با حضور استاندار و جمعی از مقامات استانی خراسان رضوی در منزل شهید هاشمی مورد بهره بهره‌برداری قرار گرفت.

گازرسانی به روستاهابه گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی، حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز استان، در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی در شهرستان فریمان اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این طرح هشت روستا با جمعیت ۲۴۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی افزود: برای اجرای این طرح ۲۴ کیلومتر شبکه گازرسانی و ۱۳۰ علمک با اعتباری معادل ۱۱۱هزار و ۶۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

افتخاری بیان کرد: اجرای طرح‌های گازرسانی در روستاهای کمتر برخوردار به طور جد در دستور کار وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از ۹۶.۲ درصد روستاهای استان به شبکه گاز کشور متصل شده و با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های در حال اجرا این رقم به ۱۰۰ درصد ارتقا خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم روزانه ۳ واحد تولیدی صنعتی و هر پنج روز یک روستا در خراسان رضوی گازدار شد که از نظر تعداد روستای بهره‌مند و گازرسانی به واحدهای تولیدی صنعتی بیشترین میزان عملکرد در کشور است.

انتهای پیام
captcha