بهره‌برداری از 66 پروژه سلامت محور در فارس
کد خبر: 4166199
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

بهره‌برداری از 66 پروژه سلامت محور در فارس

طی مراسمی و همزمان با هفته دولت، از 66 پروژه سلامت محور استان فارس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره‌برداری شد.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با هفته دولت، مراسم بهره‌برداری از 66 پروژه سلامت محور استان فارس امروز، 9 شهریورماه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شیراز برگزار شد.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم گفت: همزمان با هفته دولت 66 پروژه جدید سلامت محور در مناطق مختلف استان فارس با اعتبار سه هزار و 570 میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شوند.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ارائه خدمات سلامت استان به عنوان اولویت مهم دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بهره‌برداری از این خدمات را مصداقی از این اهمیت برشمرد و از برنامه‌ریزی برای تقویت این امر خبر داد.

حسینی با معرفی پروژه‌های مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی(عج) شیراز؛ مرکز خدمان جامع سلامت تیزآب در شهرستان داراب؛ بهسازی خوابگاه دانشجویان بیمارستان شهید دکتر فقیهی؛ کلینیک ویژه تخصصی شهرستان نورآباد ممسنی و بخش بیماران بین‌الملل بیمارستان شهید دکتر چمران شیراز که در این آئین، به نمایندگی از 66 پروژه هفته دولت امسال در حوزه سلامت فارس به صورت مجازی بهره‌برداری رسیدند، گفت: در حال حاضر نیز با حمایت استاندار فارس، زمین بیمارستان حضرت محمد رسول الله(ص) انتخاب شده و امیدواریم مراحل اجرایی این پروژه، شتاب گیرد.

انتهای پیام
captcha