همت خیران دانایی در ساخت کتابخانه عمومی شهر مشکان
کد خبر: 4166289
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

همت خیران دانایی در ساخت کتابخانه عمومی شهر مشکان

همزمان با هفته دولت، پروژه خیرساز کتابخانه عمومی «زنده یاد حاج اسماعیل داوطلب» شهر مشکان شهرستان نی‌ریز کلنگ‌زنی شد.

آیین کلنگ‌زنی پروژه خیرساز کتابخانه عمومی، شهر مشکان نی‌ریزبه گزارش ایکنا از فارس، آیین کلنگ‌زنی پروژه خیرساز کتابخانه عمومی «زنده یاد حاج اسماعیل داوطلب» شهر مشکان نی‌ریز در استان فارس امروز، 10 شهریورماه با حضور محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس؛ فرهاد طهماسبی، نماینده مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی؛ یعقوب خسروانی، سرپرست فرمانداری شهرستان؛ محسن سلیم جواهری، خیر پروژه و سایر مسئولان و خیران شهرستان نی‌ریز برگزار شد.

محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس در این مراسم گفت: بعد از اینکه خیر این پروژه به تعهدات خود عمل کرد، اداره‌کل کتابخانه‌ها تلاش خود را برای جذب اعتبارات دولتی خواهد کرد و تجهیز آن را نیز انجام می‌دهد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در ادامه تصریح کرد: تلاش شود از محل اعتبارات سفر استاندار به شهرستان نی‌ریز، مبلغی برای این پروژه در نظر گرفته شود.

فرهاد طهماسبی، نماینده مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش خیرین گفت: نیک‌اندیش، نیت خیر خود را در حوزه فرهنگ و ساخت کتابخانه به کمک منابع دولتی آورده است، امیدواریم با کمک و یاری مسئولان به اهداف والای خودشان که تقدیم کتاب و کتابخانه به مردم مشکان است، برسند.

محسن سلیم جواهری، خیر نیک‌اندیش نی‌ریزی نیز در این مراسم با اشاره به مراحل ساخت کتابخانه بیان کرد: برای ساخت این کتابخانه مبلغ ۱۶ میلیارد ریال در نظر گرفته‌ایم و به یاری خدا ظرف سه ماه آینده تحویل اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس می‌دهیم.

یادآور می‌شود، پروژه ساخت کتابخانه عمومی «زنده یاد حاج اسماعیل داوطلب» شهر مشکان شهرستان نی‌ریز استان فارس به همت خیران نیک اندیش در هفته دولت ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. این کتابخانه در زمینی به مساحت ۶۵۴ متر و با زیربنای ۲۸۰ متر مربع در دو سال ساخته خواهد شد. با اتمام این پروژه، کتابخانه عمومی شهر مشکان که در حال حاضر در ساختمان استیجاری قرار دارد، به ساختمان جدید منتقل می‌شود.

انتهای پیام
captcha