فرهنگ ابزار لازم برای خنثی‌سازی جنگ ترکیبی است
کد خبر: 4166366
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
اسماعیلی:

فرهنگ ابزار لازم برای خنثی‌سازی جنگ ترکیبی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از تماشای نمایش «تنهاتر از مسیح» که روایتی مصور از واقعه غدیر تا عاشورای ۶۱ هجری است گفت: جنگ ترکیبی که دشمن امروز علیه ما آغاز کرده بیشتر در جبهه فرهنگی‌ است و برای خنثی‌سازی آن باید از ابزار فرهنگ بهره برد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار مردم به تماشای نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» نشست.

وی در حاشیه تماشای این نمایش درباره موضوع داستانی آن که روایتی مصور از واقعه غدیر تا عاشورای ۶۱ هجری است، اظهار داشت: برپایی چنین خیمه‌گاهی نوعی ابتکار است که این گروه نمایشی به درستی انجام داده‌اند و هرشب میزبان هزارن نفر از دوستداران سیدالشهداء هستند که به این واسطه عرض ارادتی به خاندان آل الله می‌کنند.

راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن

اسماعیلی با اشاره به جنگ ترکیبی که امروز دشمن علیه ما آغاز کرده بر لزوم برپایی چنین رویدادهایی تاکید کرد و ادامه داد: جنگ ترکیبی که دشمن امروز علیه ما آغاز کرده بیشتر در جبهه فرهنگی‌ است به همین سبب چنین اجتماعاتی که باعث پیوند هر چه بیشتر بین صفوف حق می‌شود باید همواره ادامه پیدا کند.

اسماعیلی: خنثی‌سازی جنگ ترکیبی با ابزار فرهنگ شدنی است

به گزارش ایکنا؛ چهارمین فصل از نمایش «تنهاتر از مسیح» روایت مصوری از غدیر تا عاشورای ۶۱ هجری را بازگو می‌کند و هرشب در بوستان ولایت اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و دریافت بلیط خود به سامانه NAMATICKET.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha