برگزاری رزمایش «مشق احسان» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4166598
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

برگزاری رزمایش «مشق احسان» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری رزمایش مشق احسان با مشارکت گروه‌های جهادی و سایر تشکل‌های مردمی در استان خبر داد.

رزمایش «مشق احسان»ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان، شایان نادری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 11 شهریورماه در آیین توزیع بسته‌های آموزشی در بین نیازمندان، گفت: رزمایش مشق احسان تا قبل از شروع سال تحصیلی در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و با مشارکت گروه‌های جهادی و سایر تشکل‌های مردمی تعداد 4 هزار و 500 بسته آموزشی و لوازم‌التحریر تهیه و بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: این بسته‌های آموزشی شامل کیف، دفتر و سایر ملزومات آموزشی هستند که با حمایت بنیاد احسان و پرداخت مبلغ مشخصی به ازای هر بسته توسط گروه جهادی و دیگر گروه‌های مردمی و غیره تهیه و توزیع خواهند شد.

نادری گفت: در این خصوص بیش از ۱۵ غرفه توسط گروه‌های جهادی و غیره جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در شهرهای مختلف استان دایر خواهد شد که مردم می‌توانند کمک‌های خود را تحویل این غرفه‌ها دهند و در این پویش مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha