امضای تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد، سپاه کربلا و بهزیستی مازندران
کد خبر: 4168272
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد، سپاه کربلا و بهزیستی مازندران

تفاهم‌نامه همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، سازمان بهزیستی و سپاه کربلا مازندران طی نشستی در کمیته امداد استان به امضا رسید.

تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، سپاه کربلا و سازمان بهزیستی مازندران

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، در طی نشستی با حضور مدیرکل کمیته امداد مازندران، فرمانده سپاه کربلا و مدیرکل بهزیستی مازندران، تفاهم‌نامه همکاری مشترک کمیته امداد، سپاه کربلا و سازمان بهزیستی مازندران در اداره کل کمیته امداد مازندران به امضا رسید.

میثم معافی، مدیرکل کمیته امداد مازندران در این نشست که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور فرماندهان سپاه شهرستان‌های استان مازندران برگزار شد، گفت: یکی از نشانه‌های یاران و یاری امام زمان(عج) سرعت بخشیدن در خدمت‌رسانی به نیازمندان است که هم‌افزایی و هماهنگی ظرفیت نهادها و سازمان‌ها افزایش‌دهنده سرعت خدمات خواهد بود.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های گذشته با سپاه و بهزیستی افزود: تفاهم‌نامه امروز در حوزه‌های مسکن، اشتغال، فرهنگی و معیشت امضا خواهد شد تا بتوانیم اتفاقات خوبی در خدمت‌رسانی به محرومین در استان رقم بزنیم.

معافی با اشاره به اینکه در استان، ۱۱۶۰۰ مددجوی فاقد مسکن که ۸ هزار نفر فاقد زمین هستند، تصریح کرد: امروز تفاهم‌نامه برای ساخت ۱۵۳۷ مسکن که تا پایان سال تحویل مددجویان می‌شود و هم‌چنین ارتباطات و تعاملات کمیته امداد و بهزیستی در پنج‌شنبه‌های جهادی که در روستاهای دور دست برگزار می‌شود امضا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران هم‌افزایی و هماهنگی دو نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی را با برکت دانست و خاطرنشان کرد: وقتی با همه امکانات و اعتبارات در کنار یکدیگر قرار گرفته و به جامعه هدف خدمات ارائه می‌دهیم دستاوردهای درخشانی در خدمت‌رسانی را شاهد خواهیم بود.

در ادامه این نشست فریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی استان مازندران، گفت: توانمندسازی مددجویان مأموریت اصلی کمیته امداد و بهزیستی، از برنامه‌هایی است که با قوت در دست اجرا است.

وی با اشاره به طرح پنج‌شنبه‌های جهادی که از یک سال گذشته در روستاهای دور دست در حال اجراست افزود: هدف ارائه خدمات در بین مردم است و تا امروز از مجموع ۳۶۰۰ روستای مازندران به ۸۰۰ روستا سفر شده است و حدود ۳۰۰۰ فرد جدید شناسایی و تحت حمایت قرار گرفتند.

بریمانی تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که کمیته امداد هم به اردوهای جهادی بهزیستی پیوسته و این دو نهاد در کنارهم با اقدامات مشترک در جهت خدمت به جامعه هدف به نتایج خوبی خواهند رسید.

سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی سپاه کربلا در بخش تأمین بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر، احداث مسکن و ایجاد اشتغال برای مددجویان کیمته امداد و بهزیستی استان، تأکید کرد: بسیاری از خدمات و جامعه هدفی که به آنها خدمات ارائه می‌دهیم مشترک با کمیته امداد و بهزیستی است که با امضای این تفاهم‌نامه می‌توانیم از موازی‌کاری دور شده و خدمات شایسته‌ای به محرومین ارائه دهیم.

انتهای پیام
captcha