پنجمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در گنبدکاووس برگزار شد
کد خبر: 4168355
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

پنجمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در گنبدکاووس برگزار شد

پنجمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس و کارشناسان و جمعی از بانوان قرآنی امروز، ۲۰ شهریور در اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس برگزار شد.

جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان در گنبد کاووس

به گزارش ایکنا از گلستان، پنجمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز  بانوان قرآنی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس و کارشناسان و جمعی از بانوان قرآنی امروز، ۲۰ شهریور در اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس برگزار شد.

حجت‌الاسلام کریمی، رئیس تبلیغات اسلامی گنبد کاووس در سخنانی ضمن تشکر از اعضای هیأت اندیشه‌ورز گفت: با توجه به هجمه‌ها و جنگ ترکیبی که دشمن نظام انقلاب اسلامی به راه انداخته و جایگاه زن و خانواده را نشانه رفته است باید روایتگری و محتواسازی در مباحث قرآنی بطور ویژه مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به نقش قرآن در کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: جذاب سازی برنامه‌های قرآنی می‌تواند تأثیرات بهتری در جذب نوجوانان و جوانان داشته باشد.

در ادامه بصارتی دبیر هیئت اندیشه ورز قرآنی جلسه گزارشی از مصوبات جلسه گذشته ارائه و بیان کرد: یکی از مهمترین نکاتی که در محلات باید به ان بپردازیم شناسایی آسیب‌های اجتماعی مختص هر محله می‌باشد که با توجه به آن باید در جهت رفع آسیب‌های موجود برنامه‌ریزی با محوریت قرآن داشته باشیم.

خدابخشی کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس به نکاتی در خصوص فعالیت‌های قرآنی بخصوص رویکرد تدبری فعالیتهای سازمان دارالقرآن بیان کرد.

همچنین برگزاری جلسه فوق العاده هیات اندیشه ورز در سه شنبه 21 شهریور با توجه به بازگشایی مدارس با موضوع برنامه‌های پیشنهادی برای دانش آموزان، مربیان و والدین، برگزاری جلسات تدبری کرسی‌های تلاوت قرآن ویژه بانوان در هیات های مذهبی و مراکز قرآنی و حسینیه‌ها، دیدار با خانواده شهید (تجلیل) روستای طالقان تپه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مربیان و مسئولین جلسات قرآن محلات بصورت منطقه‌ای یا محله‌ای از جمله مصوباتی که در این جلسه به تصویب رسید.

انتهای پیام
captcha