توزیع ۳۱۳ بسته لوازم‌التحریر در قالب رزمایش مشق همدلی
کد خبر: 4168389
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
به‌همت قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید انجام می‌شود؛

توزیع ۳۱۳ بسته لوازم‌التحریر در قالب رزمایش مشق همدلی

رییس قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید گفت: به همت این قرارگاه ۳۱۳ بسته فرهنگی و لوازم‌التحریر در قالب رزمایش مشق همدلی که نذر سلامتی امام زمان(عج) است، میان دانش آموزان نیازمند استان‌های قم، تهران و مازندران توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید، سمیه عسگری، رییس قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید طی سخنانی اظهار کرد: به همت قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید استان قم، شهید مدافع حرم ۳۱۳ بسته فرهنگی و لوازم‌التحریر در قالب رزمایش مشق همدلی میان دانش آموزان نیازمند استان‌های قم، تهران و مازندران توزیع می‌شود، این بسته‌ها میان محرومینی که توسط گروه‌های جهادی در استان‌های توزیع شونده، شناسایی شدند و توزیع می‌شود.

وی حمایت از تولید داخل را موردتوجه قرارداد و گفت: جهت حمایت از کالا‌های تولید داخل خریداری گردید و در این راستا حمایت از تولید داخل مدنظر است و سود آن به‌صورت مستقیم به کارگران این بخش می‌رسد.

عسگری با بیان اینکه امسال ششمین سالی است که بسته‌های فرهنگی به همت قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید استان قم توزیع می‌شود، تصریح کرد: در مرحله نخست ۳۱۳ بسته فرهنگی و لوازم‌التحریر میان دانش آموزان محروم در استان‌های قم، تهران و مازندران توزیع می‌شود و اگر همچون همانند سال‌های گذشته هم‌افزایی میان خیرین و گروه‌های جهادی صورت بگیرد این تعداد افزایش پیدا می‌کند.

همسر شهید ابراهیم رشید ابراز کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۷ تاکنون با همکاری و هم‌افزایی قرارگاه‌های جهادی و خیران محترم بیش از ۴هزار پک لوازم‌التحریر به ارزش ۵۶۰ میلیون تومان میان مستمندان قمی و استان‌های دیگر توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha