سنگر تعلیم و تربیت بهترین عرصه برای مقابله با تهدیدات دشمن است
کد خبر: 4168443
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

سنگر تعلیم و تربیت بهترین عرصه برای مقابله با تهدیدات دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: سنگر تعلیم و تربیت بهترین عرصه برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام اسلامی محسوب می‌شود، پس باید آموزش و پرورش در این راستا نقش‌آفرینی کند.

سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، امروز 21 شهریور در نشست بصیرتی نقش فرهنگیان در جهاد تبیین که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه برگزار شد، گفت: سنگر تعلیم و تربیت بهترین عرصه برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، پس از این کارکرد اساسی آن به هیچ عنوان نباید غفلت کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش یک جامعه با فرهنگ آن ارتباط مستقیم دارد، گفت: آموزش و پرورش، فرهنگیان و‌ معلمان بدون‌تردید در دست یافتن به این مهم نقش موثری دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه اضافه کرد: دشمنان با جنگ ترکیبی در راس آن جنگ نرم و شبیخون فرهنگی نسل جوان و نوجوان کشور و سنگر تعلیم و تربیت کشور را هدف قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه، بهترین سنگر برای مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان سنگر تعلیم و تربیت، دستگاه آموزش و پرورش است، گفت: بهترین دفاع، رفع شبهه‌های موجود در بخش‌های مختلف است.

عیوضلو اضافه کرد: معلمان به عنوان افسران جنگ نرم شناخته می‌شوند و در زمینه جهاد تبیین و مقابله با تهدیدات فرهنگی می‌توانند نقش کلیدی ایفا کنند.

انتهای پیام
captcha