نقشه دشمن تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی است
کد خبر: 4169098
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
امام جمعه نرماشیر:

نقشه دشمن تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی است

حجت‌الاسلام منصفی با بیان اینکه نقشه دشمن تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی است، گفت: آمریکا همواره تلاش دارد که نقش سلطه‌گری در منطقه را ایفا کند و در این چهار دهه از هیچ کوششی برای براندازی نظام اسلامی فروگذار نکرده است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی امام جمعه نرماشیربه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی، امام جمعه نرماشیر امروز، ۲۴ شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، به اهمیت مال و روزی حلال اشاره کرد و گفت: با خیانت، دروغ و ربا مال انسان زیاد نمی‌شود و اگر زیاد شود آن مال برکت ندارد.

وی با اشاره به سخنی از امام رضا(ع)، اظهار کرد: براساس این سخن، خداوند سه چیز را در کنار سه چیز دیگر قرار داده است. نخست نماز را در کنار زکات قرار داده است و کسی که نماز بخواند اما زکات ندهد نمازش پذیرفته نمی‌شود. دوم آنکه شُکر خدا را در کنار احترام به والدین قرار داده است و در قرآن ۴ مرتبه، احترام به والدین در کنار نام خداوند آمده است. سوم اینکه امر به تقوا را در کنار صله رحم قرار داد. کسی که تقوا داشته باشد اما رفت و آمد خویشاوندی را قطع کند عمر او کم می‌شود.

حجت‌الاسلام منصفی در خطبه دوم به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: آمریکا به‌دنبال بحران‌سازی و بحران‌آفرینی در کشورهای مختلف از جمله ایران است. از نظر آنها اختلافات قومی، مذهبی و جنسیت و موضوع بانوان جزو نقاط بحران‌ساز در ایران است و می‌خواهند با تحریک آنها به کشور ما ضربه بزنند.

وی تصریح کرد: بحران‌آفرینی در ذات آمریکا است و دوام و بقای خود را در این کار می‌داند لذا در کشورهای مختلف فتنه‌انگیزی و جنگ‌افروزی می‌کند. انقلاب اسلامی طراحی‌های آمریکا و صهیونیست را برای آینده جهان بر هم زد و معادلات آنها را به هم ریخت. آمریکا همواره تلاش دارد که نقش سلطه‌گری در منطقه را ایفا کند و در این چهار دهه از هیچ کوششی برای براندازی نظام اسلامی فروگذار نکرده است.

امام جمعه نرماشیر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: نقشه دشمن تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی است لذا همه مردم و مسئولان باید بیدار باشند. کشورهای غربی با معیارهای دوگانه همواره تلاش دارند از مسائل حقوق بشر استفاده ابزاری کنند اما در واقع در بسیاری از موارد از جمله در حوزه زنان حقوق را زیر پا می‌گذارند و اقدامات زن‌ستیزی دارند اما ایران اسلامی را متهم به نقض حقوق زنان می‌کنند.

حجت‌الاسلام منصفی در پایان ضمن تسلیت به مردم و دولت لیبی و مراکش که در اثر سیل و زلزله عده زیادی جان خود را از دست دادند، گفت: از همه مردم می‌خواهم به کمک مردم لیبی و مراکش بشتابند.

انتهای پیام
captcha