رقابت ۸۰۰ نفر از فردا در مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های نیرو‌های مسلح
کد خبر: 4169450
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

رقابت ۸۰۰ نفر از فردا در مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های نیرو‌های مسلح

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی - سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از برگزاری چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های کارکنان نیرو‌های مسلح و چهاردهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل در نیرو‌های مسلح با حضور ۸۰۰ نفر به میزبانی سازمان عقیدتی - سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی - سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو ایکنا، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های کارکنان نیرو‌های مسلح و چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل نیرو‌های مسلح گفت: این مسابقات از صبح فردا دوشنبه ۲۷ شهریور لغایت ۲۹ شهریورماه سال جاری به میزبانی سازمان عقیدتی - سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آغاز خواهند شد.

وی افزود: چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های کارکنان نیرو‌های مسلح شامل همسران، فرزندان دختر و پسر بالا و پائین ۱۶ سال است و با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از نخبگان و ممتازین قرآنی نیرو‌های مسلح در بخش خانواده‌ها و بانوان شاغل در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی‌(ع) برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی - سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: این مسابقات از فردا راس ساعت ۷:۳0 در ۱۱ رشته شامل حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، ۱۵ جزء، ۱۰ جزء، ۵ جزء، ۳ جزء همچنین قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، و درک مفاهیم سطح ۱ و ۲ شروع می‌شود.

بهرامی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات منتخبانی از ستاد کل نیرو‌های مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند، گفت: تقریبا در هر رشته ۱۶۸ نخبه از مجموعه نیرو‌های مسلح در این مسابقات شرکت می‌کنند و منتخبان حاضر در این دوره از میان بیش از ۱۵۰ هزار نفر نخبه قرآنی شرکت کننده در مراحل مقدماتی و نیمه‌نهایی هستند.

وی بیان کرد: مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر نیز با حضور فرماندهان و مسئولان لشگری و کشوری چهارشنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات غدیر دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی(ع) برگزار خواهد شد و ۱۶۸ نفر از این منتخبان معرفی می‌شوند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی - سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بیش از ۳۰ نفر از داوران و اساتید بین‌المللی قرآن کریم کشورمان این دوره از مسابقات را داوری خواهند کرد. این مسابقات مقدمه‌ای است تا ضمن معرفی نفرات برتر و نفرات اول هر رشته، سهمیه حضور در مسابقات اوقاف را پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha