جریان‌سازی از مأموریت‌های اصلی در امر تبلیغ است
کد خبر: 4169554
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

جریان‌سازی از مأموریت‌های اصلی در امر تبلیغ است

امام جمعه کرمان با بیان اینکه تبلیغات اسلامی چند مأموریت مهم بر عهده دارد که بخشی از آنها باید تکمیل و بعضی متناسب با زمان پیشرفت کند، گفت: این مأموریت‌ها زمانی کامل می‌شود که جریان‌سازی شکل بگیرد و جریان پویا و پیشرفته انقلاب با محوریت احکام اسلام در همه حوزه‌ها رقم بخورد.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۲۷ شهریورماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه تبلیغات اسلامی چند مأموریت مهم بر عهده دارد که بخشی از آنها باید تکمیل و بعضی متناسب با زمان پیشرفت کند، گفت: یکی از این مأموریت‌ها ایجاد زیرساخت تبیین و تبلیغ و بسترسازی برای آن است تا تبلیغ دین به بهترین وجه ممکن انجام شود. 

وی با بیان اینکه مأموریت دوم شبکه‌سازی برای تبلیغات دینی است که تاحدودی انجام شده اما باید کامل شود، افزود: گفتمان‌‌سازی مأموریت سوم است که باید به بهترین شکل در بین مردم و مخاطبان شکل بگیرد و این مأموریت‌ها زمانی کامل می‌شود که جریان‌سازی شکل بگیرد و جریان پویا و پیشرفته انقلاب با محوریت احکام اسلام باید در همه حوزه‌ها رقم بخورد. این چهار حوزه نیازمند کار و تلاش است و روحانیون و طلبه‌ها در این حوزه‌ها نقش مهمی دارند.

امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در دوران مسئولیت باید خداترسی را مورد توجه قرار دهیم زیرا در پیشگاه خداوند پاسخگو هستیم، در خصوص عملکرد حجت‌الاسلام حقانی، اظهار کرد: او در هر جایی سرباز نظام است. در راه خدمت به مردم و برای رضای خداوند حتماً سختی‌هایی وجود دارد که نباید انسان را ناامید کند و حجت‌الاسلام حقانی اینگونه بود. حجت‌الاسلام شهابی نیز چهره‌ای جوان و پرکار است و همه ما باید همکاری کنیم زیرا کار برای خداوند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی، مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه حوزه و روحانیت منشأ یک تفکر و ایدیولوژی در دنیا است، گفت: امامین انقلاب توانستند جریان استکبار را متوقف کنند و این خاصیت حوزه و فکر طلبگی است که امروز به این تفکر و اندیشه کم توجهی می‌شود و امیدواریم مسئولان فکر حوزه‌های علمیه را جدی‌ بگیرند.

حجت‌الاسلام حقانی با بیان اینکه چند موضوع سبب شد کارهای سازمان تبلیغات در کرمان به خوبی پیش برود، اظهار کرد: استفاده و اهمیت دادن جدی از ظرفیت‌های مردمی، توجه به هدف انقلاب اسلامی، پذیرفتن ضعف‌های یکدیگر و... از جمله این موضوعات است.

انتهای پیام
captcha