اعزام ۶ تیم امدادنجات هلال احمر اردبیل به آستارا
کد خبر: 4169732
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
باهدف پشتیبانی از سیل‌زدگان؛

اعزام ۶ تیم امدادنجات هلال احمر اردبیل به آستارا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اعزام ۶ تیم امداد ونجات استان اردبیل برای پشتیبانی از سیل‌زدگان آستارا خبر داد.

تیم امدادنجات جمعیت هلال احمر استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از هلال احمر اردبیل، حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ۲۷ شهریورماه، با اشاره به وقوع سیل در استان گیلان گفت: با وقوع سیل در استان گیلان و شهرستان آستارا در همسایگی استان اردبیل نجاتگران این جمعیت در قالب ۶ تیم (۵ تیم سیلاب و یک تیم ارزیاب) جهت امدادرسانی به سیل زدگان به این منطقه اعزام شدند.
 
وی بیان کرد: ۲۱ نفر نجاتگر از استان اردبیل با بکارگیری ۶ دستگاه خودروی امدادی، ۸ دستگاه موتور پمپ لجن کش و یک دستگاه قایق جیمینی جهت یاری رساندن به سیل زدگان عازم مناطق سیل زده آستارا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین یادآور شد: بارش‌های سیل‌آسا از شب گذشته مناطق مختلف استان اردبیل را نیز فرا گرفته است به طوری که در برخی از مناطق شهرستان پارس آباد نیز شاهد آبگرفتگی معابر و منازل هستیم.

وی اذعان کرد: در پی گزارش‌های مردمی و آبگرفتگی معابر یک تیم عملیاتی نیز متشکل از یک تیم سیلاب و ۵ نجاتگر، یک دستگاه خودروی امدادی، و یک پمپ لجن‌کش نیز جهت امدادرسانی به سطح شهرستان پارس آباد اعزام شد.
 
قویدل ادامه داد: این اتفاق ۱۸ نفر حادثه دیده داشت که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی و سه باب منزل مسکونی نیز تخلیه شد.

انتهای پیام
captcha