افتتاح 2 واحد منزل محروم به مناسبت هفته دفاع مقدس در فراهان
کد خبر: 4170878
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

افتتاح 2 واحد منزل محروم به مناسبت هفته دفاع مقدس در فراهان

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان و جمعی از مسئولان فراهان دو واحد منزل محروم در روستاهای این شهرستان به بهره برداری رسید.

افتتاح منزل محروم در فراهان

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه فراهان، همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله و جمعی از مسئولان شهرستان 2 واحد منزل محروم در روستاهای دِرمنک و آقازیارت افتتاح شد.

کریمی در مراسم افتتاح این واحدها هفته دفاع مقدس را برگ‌ زرین و‌ درخشانی برای انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس به‌ عنوان الگویی از جهاد ایرانی اسلامی از فداکاری، جهاد و خودباوری برای آزادی‌خواهان جهان است.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی یکی از اولویت‌های مهم بسیج و سپاه است، بیان کرد: یکی از خواسته‌های مهم حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری همین محرومیت‌زدایی‌ است و در این راستا همه مسئولان و گروه‌های جهادی دست به دست هم داده تا گوشه‌ای از نیازهای محرومان جامعه را برطرف کنند.

کریمی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج در هر جایی که مردم به کمک نیاز داشته باشند به کمک آنان و حل مشکلات‌شان خواهد آمد، تصریح کرد: خدمت به محرومان ادامه راه شهداست.

انتهای پیام
captcha