مدیران دارالقرآن‌های نواحی سپاه البرز گردهم آمدند
کد خبر: 4170924
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

مدیران دارالقرآن‌های نواحی سپاه البرز گردهم آمدند

مدیر دارالقرآن سپاه البرز با اشاره به برگزاری گردهمایی مدیران دارالقرآن‌های نواحی سپاه استان گفت: این برنامه با هدف افزایش انس و الفت بین فعالان قرآنی استان برگزار شد.

علی گلدوست مدیر دارالقرآن سپاه البرز

علی گلدوست، مدیر دارالقرآن سپاه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه گردهمایی مدیران دارالقرآن‌های نواحی سپاه استان به مدت دو روز در شهرستان طالقان برگزار شد، گفت: این برنامه با هدف افزایش انس و الفت بین فعالان قرآنی و تبیین اهداف برای برگزاری هرچه بهتر فعالیت‌های قرآنی برگزار شد.

این مسئول با تأکید بر اینکه این قبیل برنامه‌ها زمینه‌ تبادل تجربیان فعالان قرآنی را نیز فراهم می‌کند و باعث می‌شود تا ترویج فعالیت‌های قرآنی با انتقال این دانش و آگاهی در بستر مناسب‌تری دنبال شود، افزود: در این نشست که با حضور فرماندار شهرستان طالقان برگزار شد برنامه‌ریزی‎های لازم برای راه‌اندازی ساختمان دارالقرآن این شهرستان نیز انجام شد.

گلدوست در ادامه توضیح داد: مدیر دارالقرآن‌ها نقش بسیار مهمی در تأمین اهداف مجموعه قرآنی ایفا می‌کنند و به‌واسطه پیشرفت حوزه‌های علم و تکنولوژی و تحولات فرهنگی، همواره با شرایط جدیدی مواجه می‌شوند که به‌منظور هماهنگی با آن، نیازمند کسب معلومات و مهارت‌های ویژه‌ای است. 

مدیر دارالقرآن سپاه البرز با تأکید بر اینکه تقویت و ارتقای دانش و مهارت‌های مدیران دارالقرآن‌ها برای پیشبرد اهداف قرآنی در جامعه اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: باید توجه داشت که بالا رفتن سطح کیفی و کمی فعالیت دارالقرآن‌ها تحت تأثیر مستقیم نحوه مدیریت آن بوده و این مهم بدون برنامه و حمایت‌های آموزشی محقق نخواهد شد که در این راستا در طول سال دوره‌های آموزشی برای ارتقای دانش این مدیران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha