اختتامیه هفتمین جشنواره هنری «فانوس» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4170945
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

اختتامیه هفتمین جشنواره هنری «فانوس» در همدان برگزار می‌شود

قائم‌مقام هفتمین جشنواره هنری «فانوس» در همدان با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره، ششم مهرماه جاری برگزار می‌شود، گفت: در این مرحله ۲۲۹ اثر از ۱۲۹ هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

جشنواره فانوسبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امین لطفی‌شهپر، قائم‌مقام هفتمین جشنواره هنری «فانوس» در استان همدان اظهار کرد: در این مرحله از جشنواره ۲۲۹ اثر از ۱۲۹ هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: این جشنواره در ۱۹ بخش هنری اعم از هنرهای نمایشی، فیلم‌های آثار نمایشی، متن‌ نمایشنامه، عکس، نقاشی، آثار ویدئویی، فیلم، انیمیشن، نماهنگ، موسیقی، پادکست و نمایش رادیویی برگزار شد.

قائم‌مقام هفتمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان ادامه داد: بخش‌های مختلف این جشنواره همچون نقش ولایت و رهبری در پیشبرد دفاع مقدس و آرمان‌ها و تداوم آن، نقش مردم در دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران دفاع مقدس، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا، رسالت تداوم آرمان‌های دفاع مقدس و سنگر جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در ششم مهرماه جاری، ساعت ۹:۳۰ در مجتمع آوینی برگزار می‌شود، گفت: داوران این مرحله از جشنواره آقایان اکبر تراب‌پور، حسن رابطی، حسین اسفندیاری، محمدهادی خوش‌کلام و خانم‌ها لیلاسادات خوانساری و کبری یوسفی هستند.

لطفی‌شهپر با اشاره به اینکه برای سومین‌بار مرحله جشنواره استانی فانوس در همدان در حال برگزاری است، بیان کرد: در این سه دوره، استان همدان به‌عنوان استان نمونه در برگزاری جشنواره به همراه تولید آثار با کیفیت دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفته است. آثار منتخب به مرحله کشوری که در ۲۶ مهرماه جاری در تبریز برگزار می‌شود ارسال می‌شوند‌، علاوه بر مصاحبه و معرفی هنرمندان نمونه، آثار منتخب نیز از شبکه استانی پخش خواهند شد.

انتهای پیام
captcha