مراسم «عهد سربازی» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4170952
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

مراسم «عهد سربازی» در کرمان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور مراسم «عهد سربازی» و تجدید بیعت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با امام زمان(عج) به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش برگزار شد.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتشبه گزارش ایکنا از کرمان، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج)، مراسم «عهد سربازی» و تجدید بیعت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با امام زمان(عج) همزمان با سراسر کشور صبح امروز، سوم شهریورماه به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش برگزار شد.

سرتیپ دوم ستاد، امیرغلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق در جریان این برنامه‌ با بیان اینکه ارتش به عنوان یکی از ارکان امنیت‌ساز در جمهوری اسلامی ایران همواره خود را مقید به تبعیت محض از ولی‌ امر مسلمین می‌داند، گفت: مراسم امروز در راستای بیعت با صاحب‌الزمان(عج) به‌عنوان صاحب اصلی این کشور در تمام پادگان‌های سراسر کشور به‌صورت همزمان در حال برگزاری است.

وی هدف از برگزاری این برنامه را آماده کردن نسل جوان برای پذیرش حاکمیت حضرت مهدی(عج) دانست و افزود: در این مراسم شرکت‌کنندگان عهد بستند تا زمینه ظهور امام زمان(عج) را در نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرده و پس از ظهور نیز به‌عنوان سرباز در خدمت آرمان‌های ولی عصر(عج) باشند.

امیرغلامعیان در پایان اظهار کرد: این را بر خود تکلیف می‌دانیم که تا زمان ظهور، از نایب امام زمان(عج) و ولی‌امر مسلمین تبعیت محض داشته، منافع امنیتی نظام را رعایت کرده و در راه سرکوب فتنه‌‌ها و سرکوب هر کسی که چشم طمع به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را دارد، نهایت تلاش را داشته باشیم.

در پایان این مراسم تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس نیز تجلیل شدند.



انتهای پیام
captcha