دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «عباسی» و «علی‌زاده»
کد خبر: 4170984
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «عباسی» و «علی‌زاده»

شهردار تبریز به همراه دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام «اقبال عباسی» و «نوراله علی‌زاده» دیدار و گفت‌وگو کرد.

خانواده شهدا، شهردار تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، شامگاه، دوم مهرماه، به همراه دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام «اقبال عباسی» و «نوراله علی‌زاده» به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز سرباز با خانواده معظم دو سرباز شهید دوران دفاع مقدس و مدافع وطن دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدارها گفت: خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.  

هوشیار ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی‌بدیل در منطقه برخوردار است بنابراین بر خود وظیفه می‌دانیم که قدردان خون پاک شهدا باشیم.

شهردار تبریز، سربازان شهید را بزرگ شده مکتب حسینی معرفی و اعلام کرد: سربازان شهید اسطوره‌های مقاومت و ایثار بودند که با اطاعت محض از ولی امر خود و با تکیه بر آموزه‌های دینی راه شهادت در پیش گرفتند.

وی اظهار کرد: بر همه ما به ویژه مسئولان واجب است رفع مشکلات و دغدغه خانواده شهیدان را در اولویت کاری خود قرار داده و در حد توان رضایت آنان را جلب کنیم.  

هوشیار در همین راستا یادآورد شد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده‌های شهدا حضور یابند.  

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده‌های سربازان شهید اقبال عباسی و نورالله علیزاده قدردانی کرد.

سرباز وظیفه ارتش «شهید اقبال عباسی» متولد پانزدهم مرداد سال ۱۳۵۲ در تبریز در تاریخ دوم بهمن سال ۱۳۷۲ در منطقه سردشت بر اثر اصابت تیر دموکرات به فیض شهادت نائل آمد و سرباز وظیفه ارتش «شهید نوراله علی‌زاده» متولد یکم فروردین سال ۱۳۴۷ در ورزقان در تاریخ بیست و یکم تیر سال ۱۳۶۷ در منطقه دهلران عملیات مرصاد به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha