مسابقه کتابخوانی «همسفر آتش و برف» در اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4171055
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

مسابقه کتابخوانی «همسفر آتش و برف» در اسدآباد برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی از کتاب «همسفر آتش و برف» روایت فرخناز رسولی از زندگی شهید سعید قهاری سعید از امیران و سرداران هشت سال دفاع‌ مقدس استان همدان برگزار می‌شود.

هفته دفاع مقدسبه‌ گزارش ایکنا از همدان، در راستای گرامیداشت کنگره هشت هزار شهید سرافراز استان همدان و بزرگداشت هفته دفاع‌ مقدس، همایش پیاده‌روی در روز پنجشنبه، ششم مهرماه، ساعت ۶ صبح در شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

این پیاده‌روی از میدان دانشگاه تا گلزار شهدای گمنام اسدآباد واقع در پارک جنگلی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ساعت 20 امروز، سوم مهرماه فرصت دارند جهت ثبت‌نام به دفتر بسیج ورزشکاران در اداره ورزش و جوانان اسدآباد واقع در میدان سیدجمال‌الدین روبروی پمپ‌بنزین مراجعه کنند. به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

همچنین مسابقه کتابخوانی کتاب «همسفر آتش و برف» روایت فرخناز رسولی از زندگی شهید سعید قهاری سعید از امیران و سرداران هشت سال دفاع‌ مقدس استان همدان برگزار می‌شود.

این مسابقه به همت اداره کتابخانه‌های عمومی اسدآباد با همکاری گروه جهادی خادم‌الشهدا به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۱۴ مهرماه جاری مهلت دارند برای شرکت در مسابقه و دریافت فایل PDF کتاب به کانال کتابخانه عمومی شهید رجایی به آدرس @baray_asadabad مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha