ویژه‌برنامه آبروی محله در سلماس برگزار شد
کد خبر: 4171112
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

ویژه‌برنامه آبروی محله در سلماس برگزار شد

ویژه‌برنامه‌ آبروی محله با حضور معاون اجرایی سپاه شهداء آذربایجان غربی در سلماس برگزار شد.

مهدی رضوی، معاون اجرایی سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مهدی رضوی، معاون اجرایی سپاه شهداء آذربایجان غربی، امروز 3 مهر در ویژه‌برنامه آبروی محله که در سلماس برگزار شد، گفت: یادواره حماسه‌ها و ایثار رزمندگان اسلام یک وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه، یادواری ایثار، فداکاری و جان‌فشانی رزمندگان اسلام یک وظیفه همگانی بوده و همه باید دراین‌راستا گام بردارند، گفت: همه باید برای این مهم خودمان را مکلف بدانیم، چون شهدا به خاطر آحاد ملت در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند.

معاون اجرایی سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه به واسطه هوشیاری مردم تاکنون انواع ترفند  و حیله دشمنان در نطفه خنثی شده است، ادامه داد: بصیرت جوانان ایران اسلامی را بصیرت عاشورایی باید دانست.

 رضوی با بیان اینکه، اربعین 1402 نشان داد که جوانان ما شیفتگان اهل بیت، عصمت و طهارت(ع) به ویژه امام حسین(ع) هستند، گفت: جوانان در برابر دشمنان تا پای‌جان ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه در هفته بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم، گفت: این ایام یک فرصت مغتنم برای بازخوانی تاریخ انقلاب محسوب می‌شود، که نباید از آن غفلت ورزید.

انتهای پیام
captcha