دین به علم هدف و جهت می‌دهد
کد خبر: 4171124
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

دین به علم هدف و جهت می‌دهد

مدیر حوزه‌های علمیه فارس با بیان اینکه دین به علم، هدف و جهت می‌دهد، خواستار وحدت و هم‌افزایی بیشتر بین حوزه و دانشگاه در سراسر کشور شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، مدیر حوزه‌های علمیه فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس امروز، 3 مهرماه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه دین به علم، هدف و جهت می‌دهد، خواستار وحدت و هم‌افزایی بیشتر بین حوزه و دانشگاه در سراسر کشور شد.

وی به ظرفیت‌های این دانشگاه اشاره کرد و افزود: استان فارس از گذشته مهد علم، فرهنگ، ادبیات و عرفان بوده است و همین مسئله موجب می‌شود تا از این سرمایه‌ها و ظرفیت‌ها برای خدمت به اسلام و مردم بهره‌برداری لازم انجام شود.

محمودی، تعامل و همکاری حوزه‌های علمیه فارس با دانشگاه علوم پزشکی شیراز را فرصتی برای افزایش همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی دانست که می‌تواند الگویی برای سایر نقاط کشور و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور باشد.

وی همچنین بر ضرورت توسعه پژوهش‌های میان رشته‌ای با همکاری مراکز حوزوی و دانشگاهی تأکید کرد و از برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و همکاری با تعدادی از گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تعامل مناسب بین دو مجموعه حوزه علمیه فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.

انتهای پیام
captcha