زنگ نماز در لنده به صدا درآمد
کد خبر: 4171193
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

زنگ نماز در لنده به صدا درآمد

زنگ نماز با حضور رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پروش کهگیلویه‌وبویراحمد در دبیرستان حضرت زینب(س) لنده به صدا درآمد.

زنگ نماز دبیرستان حضرت زینب(س) لندهرئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پروش کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پروش استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، چهارم مهرماه در آیین زنگ نماز در دبیرستان حضرت زینب(س) لنده، اظهار کرد: مدرسه سنگر آگاهی، دانایی، بصیرت و دشمن‌شناسی است.

وی افزود: تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس و آغاز امامت امام مهدی(عج) یعنی جوانان و نوجوانان ما با علم، معنویت، اندیشه جهادی و مقاومت با تلاش و فعالیت به‌ سوی آینده روشن در حرکت هستند و دشمن امروز به مرزهای فرهنگی ما حمله کرده و امن‌ترین پناهگاه در این جنگ فرهنگی، ظرفیت قرآن، عترت و نماز است.

مصباح‌نژاد با تأکید به فراگیرشدن این فعالیت‌ها در مدارس، افزود: انس با قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت و نماز دانش‌آموزان ما را در برابر آسیب‌های اجتماعی، تربیتی و افت تحصیلی صیانت می‌بخشد و همه به این امر مهم اهتمام بورزند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پروش استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ارتباط با خدا در قالب نماز بر جسم و جان انسان تأثیرگذار است و در شکل‌گیری شخصیت انسان و اخلاق نیکو نقش شگفت‌انگیزی خواهد داشت و این مطلب حتی از دیدگاه دانشمندان و پژوهشگران علوم تجربی مورد تأیید قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha