محفل انس با قرآن در بابلسر برگزار شد
کد خبر: 4171199
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

محفل انس با قرآن در بابلسر برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم به همراه تجلیل از فعالان خادمان قرآنی در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم در بابلسر

به گزارش ایکنا از مازندران، محفل انس با قرآن کریم، سوم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس، در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر با حضور قاریان برجسته قرآن کریم برگزار شد.

حجت‌الاسلام رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار، در این محفل نورانی انس با قرآن با اشاره به بی‌حرمتی و آتش زدن قرآن توسط کشورهای غربی گفت: طی سال‌های اخیر شاهد اهانت به قرآن و مقدسات مسلمانان در اروپا بوده ایم که به اوج خود رسیده است. اما با وجود اسلام‌ستیزی‌های شدید روزبه‌روز شاهد گسترش دین مبین اسلام در سراسر عالم هستیم.

شجاعی تصریح کرد: این نشانگر این است که طبق وعده الهی، خداوند خودش حافظ دین اسلام و کتاب آسمانی ما قرآن است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار با اشاره به آیه ۸ سوره مبارکه صف «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»، خاطرنشان کرد: کافران می‌خواهند نور خدا را به گفتار باطل «و طعن و مسخره» خاموش کنند و البته خدا نور خود را هرچند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

در این محفل انس با قرآن قاریان برتر استانی و کشوری، تقی رجب‌نژاد، امیرحسین مطلبی، محمدحسین علی‌پور و محمدمهدی هدایتی به تلاوت آیات نورانی کلام‌الله مجید پرداختند.

در پایان این محفل با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار از 10 نفر از خادمان فعالان قرآنی آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha