جلسه هماهنگی جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای مهر» برگزار شد
کد خبر: 4171670
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
در لرستان

جلسه هماهنگی جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای مهر» برگزار شد

جلسه هماهنگی جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای مهر» به ریاست استاندار لرستان در خرم آباد تشکیل شد.

جلسه هماهنگی جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای مهر»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، جلسه هماهنگی جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای مهر» در لرستان چهارشنبه، پنجم مهرماه با حضور استاندار و معاونین استاندار لرستان، مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان لرستان در استانداری لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در این جلسه با گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: بنای برگزاری جشنواره بین‌المللی موسیقی «نوای مهر» برای هفته وحدت پیش‌بینی شد و مراسم افتتاحیه در روز ۱۱ مهرماه همزمان با میلاد پیامبر اسلام(ص) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره سه گروه اهل تسنن با نگاه وحدت حضور خواهند داشت، اضافه کرد: نگاه بنیاد شهید به جشنواره موسیقی نوای مهر تقویت وحدت بوده و اختتامیه این مراسم نیز در هفته وحدت خواهد بود.

هاشمی افزود: لرستان میزبان ۵۰۰ مهمان خارجی و داخلی از کشور است ما حول محور وحدت برنامه‌ها را برگزار می‌کنیم و موسیقی‌های اجرایی در این برنامه اسلامی، شرعی، حماسی و مقاومتی است.

وی در خاتمه گفت: پیشنهاد می‌شود جشن میلاد پیامبر(ص) در کنار مراسم افتتاحیه جشنواره برگزار شود.

انتهای پیام
captcha