دستگاه‌ها در برنامه‌های هفته وحدت مشارکت کنند
کد خبر: 4171703
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
استاندار لرستان:

دستگاه‌ها در برنامه‌های هفته وحدت مشارکت کنند

استاندار لرستان با تأکید بر اجرای برنامه‌های هفته وحدت در استان با محوریت مردم، گفت: برای هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های هفته وحدت باید همه دستگاه‌ها مشارکت جدی داشته باشند.

جلسه هماهنگی برنامه های هفته وحدتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان شامگاه چهارشنبه، پنجم مهرماه در جلسه هماهنگی هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز هفته وحدت، پیامبر اسلام(ص) را مهمترین نماد وحدت بین مسلمانان دانست و اظهار کرد: برای هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های هفته وحدت باید همه دستگاه‌ها مشارکت جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه شادی برای کسانی که تولد و حیات آنها در عالم تحول به وجود آورده است موجب خرسندی است و باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: جشن‌های هفته وحدت با محوریت مردم برگزار شوند.

زیویار با اشاره به اجرای برگزاری جشن مردمی غدیر و استفاده از تجربیات برگزاری این جشن برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته وحدت و مردمی‌سازی مراسم میلاد پیامبر اسلام(ص)، افزود:  در این راستا کارگروهی تشکیل شده است و برای مردمی‌سازی مراسم جشن با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اقدامات لازم انجام می‌شود.

در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی، برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر  این برنامه، نظرات خود را اعلام و برای اجرا اعلام آمادگی کردند و هويت‌بخشی سيمای بصری شهر و فضاسازی و آذين‌بندی معابر با استفاده از ظرفيت‌های منطقه در قالب نصب احاديث بزرگان دين و بيانات امامین انقلاب در سطح استان مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha