قله نهایی در اسلام تحقق مهدویت و ظهور است
کد خبر: 4171905
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
مسئول سیاسی تیپ ۷۱ سپاه استان مرکزی:

قله نهایی در اسلام تحقق مهدویت و ظهور است

سرهنگ پوریا طیبی گفت: قله نهایی در اسلام تحقق مهدویت و ظهور است و جهت رسیدن به این ایدئولوژی باید پنج گام محقق شود.

نشست بصیرتی در حوزه علمیه اراک

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، سرهنگ پوریا طیبی، مسئول سیاسی تیپ 71 روح‌الله استان مرکزی، روز گذشته، 6 مهر، در نشست بصیرتی که در مدرسه علمیه فاطمةالزهرا(س) اراک برگزار شد، اظهار کرد: قله نهایی در اسلام تحقق مهدویت و ظهور است و جهت رسیدن به این ایدئولوژی باید پنج گام محقق شود.

وی به تشریح این ۵ مرحله پرداخت و گفت: تحقق انقلاب اسلامی که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ محقق شد، نظام اسلامی جمهوری اسلامی، دولت اسلامی که در آن قرار گرفته‌ایم، جامعه اسلامی و مرحله پنجم و آخر عبارت است از تمدن اسلامی که منتهی به امر ظهور است.

مسئول سیاسی تیپ۷۱ سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: قله‌ای که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: راهی تا رسیدن به آن نیست، تشکیل تمدن اسلامی منتهی به ظهور براساس گفتمان ولایت فقیه و اسلام سیاسی شیعه است، زیرا گرایش‌های سیاسی در اسلام زیاد است و مقصود، اسلام سیاسی شیعه است.

وی اظهارکرد: باید سبک و کار آمدی دولت اسلامی را در آرا و افکار جامعه ترسیم کرده و از حالت تئوری به مرحله عملیاتی تبدیل کنیم.

سرهنگ طیبی گفت: رسیدن به اقتدار اقتصادی، اقتدار نظامی و امنیتی، اقتدار فرهنگی و اجتماعی و اقتدار سیاسی منجر به تحقق حکومت اسلامی مبتنی بر نظریه ولایت فقیه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha