وزارت آموزش و پرورش در به‌کارگیری نیروهای آماده اهتمام داشته باشد
کد خبر: 4171913
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

وزارت آموزش و پرورش در به‌کارگیری نیروهای آماده اهتمام داشته باشد

امام‌جمعه مهاباد گفت: باتوجه به حجم بازنشتگان و کمبود نیروهای انسانی در حوزه آموزش از وزرات آموزش و پرورش انتظار می‌رود ضمن استفاده از تجربیات بازنشستگان در جذب و به‌کارگیری نیروی آماده به خدمت اهتمام داشته باشد.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد امروز، ۷ مهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: پرتاب ماهواره نور ۳ مقدمه‌ای برای ارتقا و پیشرفت دوباره در صنعت هوا و فضا کشور است که می‌تواند در بخش‌های مختلف از جمله هواشناسی به کشور کمک کند. 

وی افزود: این پروژه‌ افتخارآمیز حاصل فکر و تلاش شبانه‌روزی دانشمندان و متخصصان جوان کشورمان در صنعت فضایی و سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

امام‌ جمعه مهاباد با اشاره به بازگشایی مدارس هم اظهار کرد: باتوجه به حجم بازنشتگان و کمبود نیروهای انسانی در حوزه آموزش از وزرات آموزش و پرورش انتظار می‌رود ضمن استفاده از تجربیات بازنشستگان در جذب و به‌کارگیری نیروی آماده به خدمت اهتمام داشته باشد.

وی در ادامه با تبریک روز آتش نشانی به فعالان این حوزه بیان کرد: حوادث اخیر در کشور همسایه و کشته‌شدن بیش از ۱۱۵ نفر در یک مراسم ضرورت رعایت نکات ایمنی و سیستم‌های اطفای حریق به‌ویژه در مراکز عمومی را بیش از پیش نشان داد.

ماموستا امامی با تأکید بر همبستگی و اتحاد بین کشورهای مسلمان اضافه کرد: امیدواریم برگزاری کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی منجر به وحدت و نزدیکی بیشتر بین جهان اسلام و منشا خیر واقع شود.

وی همچنین ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) گفت: ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری حضرت محمد(ص)، وی به بزرگترین و موفق‌ترین رهبر طول تاریخ بشتریت تبدیل کرده است.

ماموستا امامی با روش مدیریت پیامبر را بهترین الگو برای رهبران و مسئولان دانست و گفت: مهربان بودن، چشم‌پوشی از گناه زیردستان، دعای خیر برای آنان، مشورت و مشارکت در مسئولیت و دارایی، قاطعیت و توکل بر خدا بودن جز ویژگی‌های مدیریت پیامبر بوده است.

انتهای پیام
captcha