پیامبر رحمت(ص)؛ محور وحدت مسلمانان است
کد خبر: 4171931
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

پیامبر رحمت(ص)؛ محور وحدت مسلمانان است

امام جمعه کرمانشاه گفت: مسلمانان باید به پیامبر اکرم(ص) به عنوان محور وحدت تمسک جویند و تا زمانی که این مهم توسط مسلمانان رعایت شود آسیبی نخواهند دید و آینده از آن مسلمانان است.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع این شهر با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت، اظهار کرد: مسلمانان باید به پیامبر اکرم(ص) به عنوان محور وحدت تمسک جویند و تا زمانی که این مهم توسط مسلمانان رعایت شود آسیبی نخواهند دید و آینده از آن مسلمانان است.

وی در ادامه به هفتم مهرماه روز آتش‌نشان اشاره کرد و افزود: مردانی که با خطر انداختن خود از آسیب‌رساندن به مردم خودداری می‌کنند و عزیزان گران‌قدری در این راه به شهادت رسیده‌اند باید یادشان را گرامی بداریم.

آیت‌الله علما با اشاره به اینکه امام راحل از سال ۴۲ همیشه در سخنانشان نوک جمله را به سوی اسرائیل و حامیان او متوجه می‌کردند، ادامه داد: نهم مهرماه روز هم‌دردی با کودکان فلسطینی است لذا باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه به روز سالمند نیز اشاره و بیان کرد: نهم مهرماه یادآور کسانی است که همواره در دین مبین اسلام حسب امر خداوند متعال و رسول او تکریم این افراد سفارش شده و باید با جان و دل به آنان احترام بگذاریم.

وی به سیزدهم مهرماه روز نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی همواره جان برکف در راه خدمت به امنیت مردم و ایجاد نظم در تلاش و مجاهدت است.

انتهای پیام
captcha