همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4171967
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر برگزار شد + عکس

همایش جوانان گام دوم انقلاب هفتم شهریورماه در مصلی جمعه المهدی(ع) شهرستان بابلسر برگزار شد.

همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر

به گزارش ایکنا از مازندران، همایش جوانان گام دوم انقلاب، هفتم شهریورماه، قبل از برگزاری نماز جمعه با حضور پرشور جوانان بابلسری، مسئولان لشگری و کشوری شهرستان بابلسر در مصلی جمعه المهدی(عج) این شهرستان برگزار شد.

در این همایش که با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از سوی جوانان حاضر در همایش همراه بود، سرهنگ مصطفی بازوند، فرمانده سپاه ناحیه بابلسربه ارائه مطالبی در باره دسیسه‌های دشمنان اسلام در قبل و بعدا از انقلاب علیه اسلام و انقلاب اسلامی پرداخت.

در ادامه این همایش از دو جوان ورزشکار بابلسری که در مسابقات سطح شهرستان بابلسر به مناسبت هفته دفاع مقدس شرکت کرده بودند و  عنوان قهرمانی دست پیدا کرده بودند تجلیل به عمل آمد.

همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر همایش جوانان گام دوم انقلاب در بابلسر
انتهای پیام
captcha