ویزیت رایگان در مرکز پزشکی جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4172076
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
همزمان با هفته وحدت انجام می‌شود

ویزیت رایگان در مرکز پزشکی جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از اجرای طرح ویزیت رایگان در مرکز پزشکی جهاددانشگاهی استان به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

توحید لطفی، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، توحید لطفی، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی استان، امروز، هشتم مهرماه، از اجرای طرح ویزیت رایگان در مرکز پزشکی جهاددانشگاهی استان به مناسبت هفته وحدت خبر داد و گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت وحدت از ۸ تا ۱۲ مهرماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰، تمامی ویزیت‌های مراجعان مرکز پزشکی جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی توسط پزشک متخصص داخلی به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان بیان کرد و افزود: مهم‌ترین رسالت جهاددانشگاهی، حضور فعال، امیدوارکننده و پرتلاش در عرصه‌های مختلف است.

لطفی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت خدمات رایگان پزشکی به نشانی تبریز، خیابان آزادی مابین گلباد و گلگشت نرسیده به اداره گاز، مرکز پزشکی جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌ گسترده جهاددانشگاهی در حوزه‌های متنوع پزشکی گفت: آزمایشگاه‌های تخصصی مختلف، مرکز تخصصی طب کار، کلینیک طب پیشگری و ارتقای سلامت، بانک خون بند ناف و همچنین کلینیک درمان ناباروری این سازمان  به‌صورت مستمر فعالیت داشته و آماده رفع مشکلات مردم استان است.

انتهای پیام
captcha