اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی در هفته وحدت
کد خبر: 4172212
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹

اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی در هفته وحدت

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: همزمان با هفته وحدت، برنامه‌های فرهنگی و معرفتی ویژه این ایام در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حرم مطهر رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی به تشریح جزئیات ویژه برنامه‌های این آستان نورانی به‌مناسبت هفته وحدت پرداخت و اظهار کرد: با هدف بهره‌مندی زائران و مجاوران از فیوضات ایام شادی و شادمانی اهل بیت(ع)، ویژه برنامه‌های جشن و سرور به همت این معاونت با حضور سخنرانان برجسته مشهدی و مادحین اهل بیت(ع) در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است.

شریعتی‌نژاد با اشاره به اینکه برنامه‌های ویژه هفته وحدت هر روز در دو نوبت صبح و عصر در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، گفت: در برنامه نوبت صبح، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رنجبر به بیان احکام و محمدجواد منوچهری به شعرخوانی آئینی در وصف کمالات رسول الله(ص) می‌پردازند. در ادامه این برنامه هم حجت‌الاسلام والمسلمین سید جعفر علم پیرامون سیره رسول اکرم(ص) در جمع زائران حرم رضوی سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: ویژه برنامه نوبت عصر نیز از ساعت 18 با حضور زائران و مجاوران در رواق امام خمینی(ره) آغاز می‌شود. در این محفل باشکوه سیدرضا یعقوبی آل شعرخوانی خواهد کرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد نظافت به ایراد سخنرانی می‌پردازد و مولودی‌خوانی امیر عارف از مداحان برجسته حرم مطهر رضوی، پایان‌بخش این محفل نورانی است.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: محفل «شعر وحدت» یکشنبه نهم مهرماه ساعت 20 با حضور شاعران آئینی برجسته مشهد از جمله علیرضا خاکساری، رضا رحیمی عنبران و حجت‌الاسلام علی مقدم نوید اطاعتی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha