محفل انس با قرآن در مسجد پیامبر اعظم(ص) آران و بیدگل برگزار شد
کد خبر: 4172424
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
به‌مناسبت هفته وحدت

محفل انس با قرآن در مسجد پیامبر اعظم(ص) آران و بیدگل برگزار شد

محفل انس با قرآن به‌مناسبت هفته وحدت و به همت گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا در مسجد پیامبر اعظم(ص) آران و بیدگل برگزار شد.

محفل انس با قرآن در مسجد پیامبر اعظم(ص) آران و بیدگلبه گزارش ایکنا از اصفهان، به‌مناسبت هفته وحدت و میلاد پر خیر و برکت خاتم‌الانبیا حضرت محمد مصطفی(ص)، محفل نورانی و شهدایی انس با قرآن با عنوان «هر مسجد یک پایگاه قرآنی» به همت گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا در شهرستان آران و بیدگل با حضور اقشار گوناگون مردم، چهره‌های قرآنی، مسؤلان و نیروهای مسلح مستقر در شهرستان، روز گذشته، هشتم مهرماه در مسجد پیامبر اعظم(ص) آران و بیدگل برگزار شد.

این مراسم با تلاوت کلام‌الله مجید با صدای حمیدرضا جمشیدزاده، قاری ممتاز ارتش جهوری اسلامی ایران و دکلمه‌خوانی نونهال، مهسا رزاقی آغاز شد.

همچنین تلاوت قاری برتر کشوری، سروان مجید ملک‌پور از دیگر برنامه‌های این محفل بود. در ادامه مراسم، ابوالفضل هژیر و حمید قاسمی، نوجوانان حافظ کل قران کریم ساکن در کوی مسکن مهر به اجرای برنامه حفظ پرداختند.

در بخش بعدی برنامه، حجت‌الاسلام روح‌الله زاهدی، رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا در شهرستان آران و بیدگل با تبریک میلاد پیامبر(ص) و آغاز هفته وحدت، از حضور نیروهای مسلح، مردم، ساکنان مجتمع و مسئولان شهرستان بابت حضور در این محفل تقدیر و تشکر کرد.

سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمرتضی شریفیان، رئیس عقیدتی سیایی کلانتری ۱۱ فراجا در شهرستان کاشان و اهدای جوایز به قاریان و حافظان، پایان‌بخش این مراسم بود.

زهراسادات محمدی

انتهای پیام
captcha