اجتماع دانش‌آموزی «دختران کرمانی در ملک سلیمانی» برگزار شد
کد خبر: 4172709
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

اجتماع دانش‌آموزی «دختران کرمانی در ملک سلیمانی» برگزار شد

همزمان با هفته وحدت، اجتماع دانش‌آموزی «دختران کرمانی در ملک سلیمانی» با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفینبه گزارش ایکنا از کرمان، همزمان با هفته وحدت، اجتماع دانش‌آموزی «دختران کرمانی در ملک سلیمانی» با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری، دانش‌آموزان دختر مدارس دولتی و غیردولتی شهر کرمان و در ارتباط ویدئوکنفراسی با وزیر آموزش‌وپرورش ظهر امروز، ۱۰ مهرماه در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم خطاب یه دختران دانش‌آموز، گفت: شما دختران حاج قاسم، مبارزان گام دوم انقلاب هستید که با قدرت‌های سلطه‌گر جهانی مبارزه می‌کنید. یک مبارزه بزرگ در جریان است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جهاد ادامه دارد.

وی ادامه داد: جهادی که در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهید سلیمانی و رزمندگان کرمانی در مقابل دشمن متجاوز آغاز کردند هنوز ادامه دارد و جهادگران امروز دانش‌آموزان هستند. این جهاد، جهاد تحقق ایران قوی، ساختن ایران بزرگ، تحقق آرمان‌های بزرگ ملت ایران، جهاد آزادی مستضعفان جهان و جهاد رهایی بشریت گرفتار شده در بحران تمدن غرب است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز عصری جدید بود، اظهار کرد: توطئه‌ها و فتنه‌هایی که برای متوقف کردن ملت ایران توسط نظام سلطه برنامه‌ریزی می‌شود برای آن است تا فشار گفتمان انقلاب اسلامی را متوقف کنند و بشریت را از کمالات انسانی دور کنند.

وی با اشاره به مکاتب مختلف غربی، افزود: ناکارآمدی همه این مکاتب ثابت شده و فجایع ۳۰۰ سال گذشته به علت تمسک به اندیشه‌های تمدن غرب بود. امروز این نظریات رها شده و مردم به دنبال گفتمان جدیدی هستند و غرب به این نتیچه رسیده که گفتمان انقلاب اسلامی در جهان در حال گسترش است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ایران پرچمدار حقیقتی بزرگ برای رهایی بشریت از یک گرفتاری بزرگ است، تصربح کرد: جمهوری اسلامی عزم خود را جزم کرده تا مسیری را که در انقلاب با تکیه بر جوانان و نوجوانان گشود و در سایه مقاومت و پایداری تداوم بخشید را تا فتح قله‌های نهایی پیش ببرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک تحول بشری با رویکرد مکتب اسلام است که در یک منطقه حساس و سرزمین راهبردی با پرچمداری یک ملت تمدنی تحقق یافت و گفتمان انقلاب اسلامی امروز در حال انتشار است.

انتهای پیام
captcha