۱۵۷ محفل انس با قرآن در سطح امام‌زادگان مازندران برگزار شده است
کد خبر: 4172728
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
در نیمه نخست امسال؛

۱۵۷ محفل انس با قرآن در سطح امام‌زادگان مازندران برگزار شده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ۱۵۷ محفل انس با قرآن کریم، ۳۰۰ نشست تفسیر قرآن در سطح امامزادگان مازندران و نیز مسابقات قرآنی با شرکت ۳ هزار نفر، در نیمه نخست امسال برگزار شده است.

مدیر کل امور خیریه و اوقاف مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، دهم مهرماه، به مناسبت فرار رسیدن هفته اوقاف، در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران، گفت: خداوند بر اهل عالم منت گذاشت و پیامبر خاتم را مبعوث کرد، ایشان رحمة للعالمین، اسوه حسنه، ناظر بر اعمال، شاهد و ناظر بر افعال، خُلق عظیم و کسی است که خدا و تمام فرشتگان بر او درود می‌فرستند.

وی ضمن گرامیداشت هفته وقف افزود: سنت وقف از جایگاه رفیعی برخوردار است و ماندگارترین معامله انسان با خدا نیز وقف است.

حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی به گزارش عملکرد اوقاف و امور خیریه پرداخت و تصریح کرد: در نیمه نخست امسال حدود ۳۰ میلیارد تومان از نیات واقفان استان محقق شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه حدود سه میلیارد تومان کمک به مدارس دینی، اعزام ۵۸۰ مبلغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف و اجرای طرح شمیم خدمت در ۷۰ امامزاده شاخص از جمله برنامه‌های انجام شده است، خاطرنشان کرد:   توانمندسازی ۵۵۰ نفر در حوزه اشتغال، اجرای طرح «قرار دوازدهم» به تعداد ۴ هزار و ۷۲۰ بسته با هزینه بیش از ۵ میلیارد تومان، کمک به دانش‌آموزان نیازمند در قالب یک هزار و ۵۵۰ بسته تحصیلی در مهر تحصیلی به مبلغ حدود ۲ میلیارد تومان از  جمله عملکرد‌های حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف است.

وی درباره عملکرد اوقاف مازندران در امور قرآنی اظهار اعلام کرد: ۱۵۷ محفل انس با قرآن کریم و ۳۰۰ نشست تفسیر قرآن در سطح امامزادگان مازندران برگزار شده و همچنین مسابقات قرآنی نیز با شرکت ۳ هزار نفر، در نیمه نخست امسال برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha