جشن «چلچراغ آیه‌ها» در خرم‌آباد برگزار شد + عکس
کد خبر: 4172866
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

جشن «چلچراغ آیه‌ها» در خرم‌آباد برگزار شد + عکس

جشن «چلچراغ آیه‌ها» همراه با اختتامیه مرحله مقدماتی سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج به‌مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و ایام ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) و امام جعفرصادق(ع) در خرم‌‌آباد برگزار شد.

جشن «چلچراغ آیه‌ها»به گزارش ایکنا از لرستان، جشن «چلچراغ آیه‌ها» همراه با اختتامیه مرحله مقدماتی سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج به‌مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و ایام ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) و امام جعفرصادق(ع)، 10 مهرماه در محوطه بالای قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام مصطفی مهدوی، معاون تعلیم و تربیت سپاه لرستان در این مراسم با اشاره به برنامه چلچراغ آیه‌ها گفت: در مرحله شهرستانی این مسابقات هشت هزار نفر در 25 رشته قرآنی با هم رقابت کردند که 600 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی با بیان اینکه این مسابقات به همت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد و خوشبختانه استقبال شرکت‌کنندگان در این برنامه بسیار بی‌نظیر بود، افزود: یکی از بخش‌های مهم و جالب این برنامه، حضور شرکت‌کنندگان به‌صورت خانوادگی بود که در هر شهرستان نیز خانواده‌های منتخب چلچراغ آیه‌ها مشخص شده و مورد تشویق قرار می‌گیرند.

مهدوی اضافه کرد: در شهرستان خرم‌آباد سه هزار نفر در مسابقات قرآنی بسیج شرکت کردند و در سایر شهرستان‌ها نیز پنج هزار نفر حضور داشتند.
 
در برگزاری این مراسم دفتر نماینده ولی‌ فقیه در لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مشارکت داشتند.
 
انتهای پیام
captcha